یکی از تصمیمات اساسی در توسعه محصول، ایجاد چرخه کاری ایده آل است. توسعه نرم افزار مدرن اغلب متدولوژی چابک را به عنوان یکی از ساده ترین و موثرترین راه ها برای انتشار ترجیح می دهد. آبشار نیز می تواند کار کند، اما باید بدانید که چرا از آن استفاده می کنید. در غیر این صورت، تکرارها به طور کلی انتخاب بهتری هستند. همه به آنها عادت کرده اند، و آنها یک استراتژی ناموفق برای توسعه چیزهای بزرگ هستند. اما در مورد طول کامل یک تکرار چطور؟
گزینه ها به محصول و روش استقرار شرکت شما بستگی دارد. آیا این یک سیستم یکپارچه بزرگ است یا بر روی میکروسرویس ها ساخته شده است؟ آیا محصول شما به عنوان SaaS عمل می کند یا نرم افزار داخلی است؟ بسته به موقعیت کسب و کار، می توانید بین تکرارهای یک تا چهار هفته ای یکی را انتخاب کنید. در حالی که تکرارهای یک هفته ای یک رویکرد به طور گسترده شناخته شده است، در این مقاله، من می خواهم در مورد اینکه چرا یک تکرار چهار هفته ای برای سیستم های بزرگ و پیچیده عالی است و این چرخه شامل چه مراحلی است بحث کنم.
چه نوع محصولاتی می تواند از یک چرخه کاری چهار هفته ای استفاده کند
برای یافتن چرخه حیات کامل، لازم است محصولی را که روی آن کار می کنید، درک کنید. بیایید نمونه ای از محصولی را توضیح دهیم که با تکرار چهار هفته ای به خوبی کار می کند:
-
محصول B2B گرا.
در این مورد کیفیت، پایداری و قابل پیش بینی بودن عرضه ها مهمتر از …