چرا ویدیو برای ایجاد هویت و تعامل با برند کلیدی است؟

با پیشرفت تکنولوژی و اینترنت پرسرعت افراد بیشتری را به هم متصل می کند، مشاغل در هر اندازه به قدرت محتوای ویدیویی برای ساختن هویت خود و تعامل با مخاطبان پی می برند.

این مقاله به بررسی این موضوع می‌پردازد که چگونه برندها از ویدئو برای برجسته شدن در بازار شلوغ استفاده می‌کنند. ما به این موضوع می پردازیم که چرا ویدئو تا این حد موثر است، مطالعات موردی استراتژی های بازاریابی ویدئویی موفق را بررسی می کنیم و در مورد اشکال مختلفی که محتوای ویدئویی می تواند داشته باشد بحث خواهیم کرد.

ویدئو: سلاح مخفی برای تمایز و رشد برند

ویدئو یک رسانه قدرتمند است زیرا از ارتباط انسان با انسان استفاده می کند.

از تجربه من، هیچ چیز قانع‌کننده‌تر از این نیست که یک بنیان‌گذار یا مدیر عامل، قلب خود را برای آموزش به مصرف‌کننده در مورد دلیل ساختن خدمات یا محصول خود، همراه با نمایشی برای کمک به نمایش مزایا، به کار گیرند.

ویدئو همچنین می‌تواند به شکل‌های بسیار دیگری برای افزایش تبدیل/فروش به خود بگیرد، مانند یکی از مطالعات موردی مورد علاقه شخصی من، بنفش.

قبل از توسعه آژانس خودم، برای Molio کار می کردم. در این آژانس خرید رسانه ای و خلاقانه YouTube، Purple به ما این فرصت را داد تا خلاقیت فعلی خود را تکرار کنیم و در عین حال تجزیه و تحلیل عمیق را نیز اعمال کنیم.

من هرگز فراموش نمی کنم که 50000 دلار در ماه اول تا 500000 دلار در ماه سوم در زمان بسیار منحصر به فردی برای تبلیغات YouTube در سال 2017 خرج کنم.

نتایج خیره کننده بود، زیرا ما ویدیوی نمایشی محصول Goldilocks را داشتیم تا در عین حال از ویدیوهای Sasquatch خود برای افزایش تعامل کاربران از طریق بازدیدهای به دست آمده و مشترکین استفاده کنیم. هر دوی آنها در رساندن دسترسی به قیف برتر، وارد کردن کاربران به برند و در عین حال ایجاد هدف از طریق آزمایش تخم مرغ، بسیار مفید بودند.

چیزی که در مورد ساخت برند با ویدیو برای من جالب‌تر است این است که تعامل با قیف بالا چقدر طول می‌کشد. در مشورت با Purple، ما توانستیم از کاسپر در جستجو سبقت بگیریم، اما چیزی که فکر می کنم تاثیرگذارتر است این است که چگونه مردم حتی امروز برای Purple در یوتیوب جستجو می کنند.

بینش به‌دست‌آمده از تبلیغات YouTube به ما کمک کرد سرمایه‌گذاری خود را روی Sasquatch به‌عنوان یک شخصیت اصلی افزایش دهیم، و او را برای کریسمس و بسیاری از تعطیلات کلیدی در طول سال بازگردانیم تا رسانه‌های کسب‌شده بیشتری را هدایت کنیم.

تبلیغات بنفشچرا ویدیو برای ایجاد هویت و تعامل با برند کلیدی است؟

کاوش عمیق‌تر: چگونه تبلیغ‌کنندگان می‌توانند از ویدیوی عمودی استفاده کنند

مقیاس بندی ویدئو در بازارهای B2B و B2C

بسته به عوامل مختلف، ویدیو می‌تواند تأثیر عمیقی داشته باشد یا گاهی اوقات بی‌ثمر می‌شود، اما هیچ رسانه دیگری همان سطح بازخورد مصرف‌کننده را ارائه نمی‌دهد.

در تجربه من با مارک های B2B و B2C، ویدئو به ویژه برای B2C، به ویژه تجارت الکترونیک موثر است. با این حال، مارک های B2B که به ویدیو تسلط دارند، مزیت قابل توجهی به دست می آورند.

علیرغم اینکه مقیاس بندی سخت تر است، ویدیو به دلیل محبوبیت، تعامل و پذیرایی آن ضروری است. اگر به برند خود اعتقاد دارید، استفاده از ویدیو ضروری است.

اگر در مورد ویدیو مطمئن نیستید، در نظر بگیرید که هر پلتفرم تبلیغاتی و اجتماعی بزرگی مانند TikTok و Instagram Reels به سرمایه گذاری هنگفتی روی آن ادامه می دهد.

همانطور که گری واینرچوک گفت: “هر کسب و کار یک شرکت رسانه ای است” و من کاملاً موافقم. این احساس تنها در 10 سال گذشته عمیق تر شده است.

تولید فرمت های محتوای متنوع

از مشاوره برای برندهای متعدد، دیده ام که مشتریانم همگی به عنوان شرکت های رسانه ای با استراتژی های متنوع فعالیت می کنند. اداره یک آژانس و کار با مشاغل کوچک، دیدگاه منحصر به فردی را در مورد نحوه مدیریت رسانه های هر برند، حتی در همان صنعت، ارائه می دهد.

یک سوال رایج از مشتریان در مورد نوع محتوای ویدیویی است که آنها تولید می کنند و چقدر در داخل در مقابل برون سپاری انجام می شود.

رایج ترین نوع محتوای ویدیویی با مطالعه زیر مطابقت دارد که عمدتاً رسانه های اجتماعی و محتوای کوتاه و به دنبال آن تبلیغات ویدیویی را نشان می دهد.

احتمالاً آموزش ها و آموزش ها را بالاتر از محتوای کوتاه قرار می دهم. آموزش و آموزش در مراحل ابتدایی با رسیدن به مشتریان جدید بسیار مهم است.

انواع بازاریابی محتوای ویدیویی تولید می کنندانواع بازاریابی محتوای ویدیویی تولید می کنند

مهمترین عامل در توسعه محتوای ویدیویی تنوع است. توصیه می‌کنم برای درک تعامل و بازخورد مخاطب، تنوع‌های متعددی از محتوای خود ایجاد کنید و امکان تکرار بهتر در آینده را فراهم کنید.

این رویکرد باید برای تولید نیز اعمال شود و از سازندگان و رسانه های مختلف برای به دست آوردن بهترین بینش در مورد تعامل مصرف کننده استفاده شود.

هرچه محتوا متنوع‌تر باشد، بهتر می‌توانید مشتریان خود را درک کرده و به آنها دسترسی پیدا کنید، و در نهایت شاخص‌های کلیدی عملکرد برند شما را برای آن هدف قرار می‌دهد.

بازاریابی ویدئویی ویروسی در عمل

من مجذوب کسانی هستم که بر روی ساختن هویت برند از طریق ویدئو تمرکز می کنند. به عنوان مثال، “Nicole The Intern” با رشد موفقیت آمیز #smasharmy و تغییر نام تجاری @mixoloshe، یک موکت غیرالکلی، در طول یک زمان چالش برانگیز برای تبدیل شدن به یک ویروس، من را تحت تاثیر قرار داد.

نیکول کارآموزنیکول کارآموز

هدف نیکول این بود که 500000 دنبال کننده داشته باشد تا شغلش را حفظ کند. او از ویدئو استفاده کرد و به طور مداوم کلیپ هایی از نوشیدنی های خردکننده را آپلود کرد که باعث ایجاد #smasharmy شد.

اکنون با هدف جذب 1 میلیون مشترک، تأثیر او واضح است: این وب سایت دارای یک پاپ آپ “Here for Nicole The Intern” است که نشان می دهد او ترافیک زیادی را هدایت می کند.

پاپ آپ نیکول کارآموزپاپ آپ نیکول کارآموز

داستان او به محوریت استراتژی برند تبدیل شده است. کسب‌وکارهای کوچک می‌توانند از استفاده او از ویدیو، آپلود مداوم و پشتکار بیاموزند. یک محصول بصری جذاب نیز کمک می کند.

ساختن هویت برند از طریق محتوای ویدئویی استراتژیک

ساختن هویت برند به زمان نیاز دارد. هیچ فرمول کاملی وجود ندارد، اما اکثر برندها برای دستیابی به مخاطبان بزرگ و جذب آنها با ویدیو شروع می کنند یا به آن نیاز دارند.

هر شرکتی تا حدی یک شرکت رسانه ای است، چه با آژانس های برتر کار کند و چه داشتن یک کارآموز در فضای مجازی منتشر می شود. نکته کلیدی این است که ویدیو را اولویت بندی کنید و روش های مختلف را امتحان کنید.

این تنوع امکان تجزیه و تحلیل آنچه کار می کند را فراهم می کند و زمانی که همه می توانند به راحتی ویدیو بسازند برتری می دهد. در نهایت، محتوای متنوع و تجزیه و تحلیل به برندها کمک می‌کند تا در پلتفرم‌ها مقیاس شوند.

نویسندگان مشارکت کننده برای ایجاد محتوا برای سرزمین موتورهای جستجو دعوت می شوند و به دلیل تخصص و کمک به جامعه جستجو انتخاب می شوند. همکاران ما تحت نظارت کارکنان تحریریه کار می کنند و مشارکت ها از نظر کیفیت و ارتباط با خوانندگان ما بررسی می شوند. نظراتی که بیان می کنند، نظر خودشان است.

Source link