چرا نتفلیکس ممکن است نیاز به تغییر استراتژی توزیع فیلم خود داشته باشد؟

برای سال‌ها، نتفلیکس به عنوان پناهگاهی برای فیلمسازانی که به دنبال آزادی هنری هستند، شهرت پیدا کرد – جایگزینی جدید هالیوود برای روشی که استودیوهای سنتی فیلم‌ها را خلق و توزیع می‌کردند. رویکرد نتفلیکس، اولویت دادن به استریمینگ با برخی نمایش‌های محدود، نویسندگانی مانند مارتین اسکورسیزی و آلفونسو کوارون را به خود جلب کرد که به دنبال حمایت از پروژه‌های پرخطرتر بودند.

اما این مدل اکنون با واکنش فیلمسازانی مواجه است که پتانسیل موفقیت باکس آفیس را می بینند.

را پیاز شیشه ای جنجال

مدل فعلی نتفلیکس یا شامل پخش فیلم‌ها از دروازه یا در موارد معدودی از نمایش آن‌ها در سینماها برای نمایش‌های بسیار محدود است. البته، هنگامی که یک فیلم به طور انحصاری روی استریم می رود، فیلمسازان از درآمدهای باکس آفیس خود که هنگام پخش فیلم ها در سینماها به دست می آورند، از دست می دهند. این مدل در سال 2022 با انتشار به شدت مورد آزمایش قرار گرفت پیاز شیشه ای: رمز و راز چاقو.

دنباله معمای محبوب بنوا بلان چاقوها بیرون، پیاز شیشه ای توسط نتفلیکس از طریق سه زنجیره اصلی تئاتر قدیمی هالیوود، AMC، Cinemark و Regal توزیع شد. این فیلم به مدت یک هفته پخش شد و پس از آن یک دوره خاموشی پخش شد و سپس در 23 دسامبر در نتفلیکس پخش شد.

پیاز شیشه ای: رمز و راز چاقو یک ضربه بود در طول نمایش یک هفته ای خود تنها در 638 سالن سینما. تحلیلگران باکس آفیس

Source link