چرا نام تجاری و روابط عمومی برای سئو بیشتر از پیوندها اهمیت دارد؟

متخصصان باتجربه سئو قبلاً از طریق آزمون و خطا به این نتیجه رسیده اند. با این حال، ماه مه نشت API گوگل به ما اجازه می دهد تا این را با قاطعیت بیان کنیم – روابط عمومی دیجیتال، که هدف آن تا حد امکان نام تجاری با کیفیت بالا است، بیش از هر چیز دیگری برای SEO اهمیت دارد. در این مقاله، بینش‌هایی از این نشت را به اشتراک می‌گذارم که به نقش اصلی روابط عمومی دیجیتال در SEO اشاره می‌کند. علاوه بر این، من نکات عملی در مورد استفاده از این داده ها برای بهبود قابل توجه عملکرد SEO وب سایت شما ارائه خواهم کرد.

چرا ذکر نام تجاری باید در حال حاضر اولویت اصلی شما باشد

گوگل یک سیستم ویژه دارد که تمام صفحات اینترنت را تجزیه و تحلیل می کند و نام اشیاء مختلف مانند افراد، سازمان ها، مکان ها، مارک ها و موارد دیگر را پیدا می کند. به این اشیا «موجودات» می گویند.

این سیستم زمینه و روابط بین ذکر موجودیت را تجزیه و تحلیل می کند، حتی اگر به صراحت در سند مشخص نشده باشد. این اجازه می دهد تا ارتباط بین موجودیت ها و محتوا برقرار شود، مشابه نحوه اتصال پیوندها به صفحات.

وقتی گوگل نام یک برند را در یک صفحه وب پیدا می‌کند، می‌داند که این ذکر به یک نهاد خاص (یعنی یک برند یا شخص خاص) بدون پیوند به آن نهاد مربوط می‌شود.

هر چه گوگل چنین ذکرهایی را بیشتر می کند، اهمیت و اعتبار بیشتری در نظر می گیرد که…

Source link