چرا مدیریت شهرت مزیت رقابتی برند شماست؟

شهرت برند نه تنها ویژگی یک شرکت است، بلکه یک منبع استراتژیک است که جایگاه شرکت را در چشم انداز رقابتی ایجاد می کند. با شروع پیشرفت های فناوری که در آن اطلاعات با سرعت رعد و برق در گردش است، نیاز به مدیریت شهرت وجود دارد. به دلیل بازخورد مثبت، به یادآوری نام تجاری کمک می کند، زیرا آنهایی که شهرت مثبت دارند، مشتریان جدیدی را جذب می کنند و مطمئن می شوند که مشتریان فعلی ترک نمی کنند، در نتیجه جریان کسب و کار مثبتی را به همراه دارد.

این مقاله مهمترین جنبه های مدیریت شهرت از جمله تمرکز بر اقدامات پیشگیرانه، استراتژی های پاسخ برای کنترل آسیب و استفاده از ابزارهای مدرن برای اندازه گیری و بهبود شهرت نام تجاری را شرح می دهد. این به بازاریابان کمک می کند تا از آن به عنوان یک ابزار عملیاتی استفاده کنند که می توانند به صورت روزانه از آن استفاده کنند.

شهرت چیست و چه تاثیری بر بازاریابی دارد؟

1.1. شهرت برند چیست؟

شهرت یک برند به دلیل ادراک و نگرش عموم مردم نسبت به آن شرکت خاص، محصولات و خدمات آن در نظر گرفته می شود. برندها این روزها به بازار از منظر فرصت های رشد نگاه می کنند و در هر لحظه با خطر ریسک شهرت مواجه می شوند. حتی یک بررسی بد هر چند کوچک یا بدون…

Source link