
کار به عنوان مربی در فن آوری بسیار تمرینی برای برندسازی است. اگر شما خود را به عنوان یک مربی تعریف می کنید ، مشتریان فرض می کنند که شما واقعاً نمی دانید در مورد چه چیزی صحبت می کنید. اما خود را به عنوان یک توسعه دهنده آزار دهنده معرفی کنید و آنها تصور می کنند که نمی توانید تدریس کنید. بنابراین شما یاد می گیرید که با شوخ طبعی خوب و با یک تواضع فروتنانه تعادل بین افراط را برقرار کنید.
این کمک نمی کند که هیچ وقت اصطلاحی برای این نقش وجود نداشته باشد. اما چند سال پیش ، مدافع توسعه دهنده برچسب به وجود آمد و به طور مداوم محبوبیت پیدا کرده است. افراد ارشد بسیار هوشمندتر از خودم شروع به استفاده از این اصطلاح کرده اند روابط توسعه دهنده با عصبانیت ، و یک جستجوی سریع در Google به شما می گوید که DR یک امر رسمی در دنیای تجارت است.
آنچه برای من جالب توجه است و انگیزه این مقاله است ، این است که چرا اکنون این نقش ظاهر شده است. به هر حال ما برای چندین دهه بدون توسعه دهندگان کاملاً خوب مدیریت کردیم ، پس چرا امروز باید اهمیت داشته باشند؟ بعد از مدتی بررسی ، من معتقدم که ظهور حمایت از توسعه دهندگان نتیجه مستقیم سقوط مشاوره و ظهور مشاوره است.
سقوط مشاوره
هنگامی که من به عنوان یک توسعه دهنده در دهه 1990 شروع به کار کردم ، نقش مشاوره برای …