چرا ما 200+ آزمایش محصول را در یک سال انجام می دهیم و چرا شما نیز باید این کار را انجام دهید

عکس پروفایل Parimatch Tech Hacker Noon

@همسان سازیParimatch Tech

Parimatch Tech – مرکز تحقیق و توسعه فناوری پیشرفته شرکت جهانی برگزاری Parimatch.

در طول بیش از 8 سال تجربه در حوزه محصول ، من با بخشهای مختلفی کار کرده ام: بازاریابی ، تجزیه و تحلیل ، مدیریت محصول. من در سال گذشته مقام رهبر محصول تیم رشد را در Parimatch Tech داشته ام. ما و تیم من بیش از 200 آزمایش ، آزمایش ویژگی های جدید ، بهبود نتایج محصول و تجارت انجام داده ایم. اما چرا اینقدر حیاتی است؟ قبل از راه اندازی برخی تغییرات اخیر محصول ، ضروری است که بفهمید آیا برای جلوگیری از اتلاف وقت و هزینه ، آیا آنها اصلاً کار می کنند.

صاحبان ، مدیران عامل و کارکنان شرکتهای تولیدی ، که نمی خواهند ماهها برای توسعه و صدها هزار دلار برای آزمایش فرضیه های خود صرف کنند ، این مقاله را بسیار مفید می دانند. به لطف آزمایش ، همه کارها به سرعت و ارزان انجام می شود. این رویکرد به روال ما تبدیل شده است. بنابراین ، بیایید ببینیم که چگونه کار می کند.

آزمایشات و روشهای راه اندازی آنها

آزمایشات تست فرضیه ارزان ، سریع و آسان است. پیشرفت فقط بر اساس اعتقاد به برخی ایده ها غیرممکن است. اول ، شما باید درک کنید که آیا آن کار می کند یا نه قبل از حرکت و مقیاس گذاری آن. شرکت های تولیدی در مورد ویژگی جدیدی فکر می کنند …

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور
مطالب پیشنهادی  59 بهترین بازی ویدیویی از نظر هکرنون