چرا سئو زودتر از بین نمی رود و چگونه از منحنی جلوتر بمانیم؟

دیروز اتفاقی افتادم یک موضوع Reddit جایی که یکی از علاقه مندان به سئو خشم خود را از افزایش بررسی رتبه بندی جستجو توسط گوگل ابراز کرد. شکایت Redditor در مورد جریمه HCU در وب سایت او است. چند نظر در تاپیک بیان می‌کنند که سئو دیگر آن را برای بازاریابی محتوا قطع نمی‌کند و این مرا آزار می‌دهد.

آیا در تلاش های بازاریابی خود به سئو نیز فکر کرده اید؟

بسیاری از وب‌سایت‌ها تحت تأثیر به‌روزرسانی محتوای مفید قرار می‌گیرند، اما چطور می‌توانیم بررسی کنیم که چند وب‌سایت در امان (حتی با اعتبار دامنه کم) که مورد بازدید قرار نگرفته‌اند، چه می‌کنند؟

پردازش های گوگل بیش از 3.5 میلیارد جستجوی روزانه، و آنها همچنان به برند شما برای پاسخگویی به سؤالات در صنعت شما نیاز دارند. حتی یکی از چندین پست وبلاگ شما امروز هنوز هم می تواند ده ها هزار بازدید روزانه را جذب کند، اما نحوه انجام استراتژی محتوای سئو تغییر کرده است. ما باید با آن تکامل پیدا کنیم.

بسیاری از سایت هایی که در SERP های گوگل رتبه خوبی کسب کرده اند، اکنون واقعاً از بین رفته اند. من در مورد کاهش ترافیک ارگانیک 95٪ یا بیشتر صحبت می کنم. با این حال، می‌خواهم نشان دهم که چرا سئو هنوز مرده نیست و برندهای برنده برای جلوتر از منحنی‌ها چه می‌کنند.

پس زمینه هیاهو در پشت انقراض احتمالی SEO

در آگوست 2022، گوگل به روز رسانی الگوریتم را منتشر کرد “به روز رسانی محتوای مفید” نامیده می شود. این به روز رسانی یک سیگنال رتبه بندی در سراسر سایت را معرفی کرد که بر هر…

Source link