ناشران سایت پس از بهبود امتیازات Core Web Vital ، افزایش رتبه را گزارش می دهند. مارتین اسپلیت از گوگل به این س answersال پاسخ می دهد که آیا این افزایش رتبه ها به دلیل آزمایش به روزرسانی Page Experience است یا خیر و توضیح داد که چرا رتبه بندی گوگل برای آن ناشران بهتر شده است؟
لورن بیکر خاطرنشان کرد: نظرات بسیاری از ناشران ارائه شده است که امتیازات اصلی حیات وب خود را بهبود بخشیده و رتبه بندی بهبود یافته ای را تجربه کرده اند. این منجر به گمانه زنی شده است که گوگل ممکن است در حال آزمایش امتیازات جدید هسته حیاتی وب باشد.
لورن از مارتین اسپلیت خواست:
“آیا این نشانه این است که به روزرسانی صفحه تجربه ممکن است در حال حاضر آزمایش شود ، شاید در آخر هفته ها ، و یا / یا به آرامی قبل از اینکه به طور رسمی انجام شود ، در حال آزمایش است؟
یا این یک تصادف است؟ “
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
هنگامی که لورن س readال را می خواند ، مارتین اسپلیت را می توان روی صفحه مشاهده کرد که سر خود را تکان می دهد و نشان می دهد جواب منفی است.
عکس صفحه ای از مارتین اسپلیت که سر خود را برای نه گفتن تکان می دهد
علی رغم تکان دادن سرش ، ممکن است با جواب خود بینندگان را شگفت زده کند.
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
مارتین اسپلیت پاسخ داد:
“این هیچ کدام نیست. این حتی یک تصادف نیست.
سرعت صفحه قبلاً عامل رتبه بندی بوده است.
در این مورد هیچ ارتباطی با Page Experience ندارد.
اما به طور تصادفی با بهتر شدن سایت به طور تصادفی ، شما از یک سطح که تجربه صفحه نیست ، رتبه بندی می کنید. “
در این مرحله مارتین اسپلیت شست انگشت شست و دستان خود را در جشن گرفتن از همه ناشرانی که پس از بهبود نمرات حیاتی وب اصلی خود ، افزایش رتبه را تجربه کرده اند ، نشان می دهد.
مارتین اسپلیت از کسانی که موفقیت در وب هسته را تجربه می کنند تجلیل می کند
هر دو خندیدند و لورن جواب داد:
“در واقع این خیلی منطقی است. قبل از اینکه به روزرسانی Page Experience از بین برود ، برای سرعت بخشیدن به صفحه خود جایزه لازم را دارید.
ممکن است به دلیل تغییراتی که انجام داده اید اما نه لزوما به دلیل به روزرسانی Page Experience ، در رتبه بندی بهبود یافته باشید.
بسیار خوب ، این کاملاً منطقی است! “
افزایش سرعت رتبه بندی صفحه؟
در گذشته ، افزایش فاکتور رتبه بندی سرعت صفحه تا حدودی فاکتور در نظر گرفته شده است. اما ظاهراً از نظر مارتین اسپلیت این یک عامل رتبه بندی است که می تواند به بهبود چشمگیر رتبه ها کمک کند.
عامل رتبه بندی سرعت صفحه
Speed Page از سال 2010 یک عامل رتبه بندی برای کاربران دسک تاپ بوده است. گوگل در ژوئیه 2018 اعلام کرد که اکنون یک عامل رتبه بندی برای جستجوهای تلفن همراه است.
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
طبق اعلام رسمی:
“… از همین ماه (جولای 2018) ، سرعت صفحه نیز یک فاکتور رتبه بندی برای جستجوهای تلفن همراه خواهد بود.
اگر شما یک توسعه دهنده هستید که در یک سایت کار می کنید ، اکنون زمان خوبی برای ارزیابی عملکرد خود با استفاده از ابزارهای سرعت ماست. “
در آن زمان اعلامیه به عنوان بخشی از ابتکار عمل برای افزایش سرعت صفحه ، کاهش بیش از حد JavaScript و اندازه تصویر بیش از حد را توصیه می کرد.
“آیا بیش از حد JavaScript حمل می کنید؟ تصاویر خیلی زیادی است؟
تصاویر و جاوا اسکریپت مهمترین مشارکت کننده در وزن صفحه هستند که بر اساس داده های حاصل از بایگانی HTTP و گزارش تجربه کاربر Chrome بر زمان بارگذاری صفحه تأثیر می گذارند – مجموعه داده عمومی ما برای معیارهای اصلی UX که توسط کاربران Chrome تحت شرایط واقعی تجربه شده است. “
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
به روزرسانی تجربه صفحه تا ژوئن 2021 فعال نیست
هر ناشری که پس از رفع مشکلات مربوط به سرعت صفحه خود ، افزایش رتبه داشته باشد ، ممکن است به عنوان یک دلیل احتمالی به دنبال فاکتور رتبه بندی سرعت صفحه باشد.
به روزرسانی Page Experience در حال حاضر به هیچ وجه در دسترس نیست و بنابراین نمی تواند دلیل افزایش رتبه بندی در این زمان باشد.
استناد
مارتین اسپلیت را ببینید که چرا پس از اصلاح حیات اصلی وب ، رتبه بندی در حال افزایش است