چرا تقویم های محتوا غیر قابل مذاکره هستند

هی هکرها

سازگاری سخت است. سخنرانان انگیزشی را فراموش کنید که کلیدهای موفقیت را در تاپیک های طولانی توییتر به شما قول می دهند. هر روز ظاهر شدن یک سفر شخصی طولانی است، اما بسیاری از استراتژی ها می توانند شما را در این راه حمایت کنند. یک تقویم محتوای جامد یک مثال است و اگر وبلاگ نویس، سردبیر، بازاریاب، مدیر رسانه های اجتماعی، یا صاحب کسب و کار و غیره هستید، بیش از یک ایده خوب است – ضروری است.

چرا باید به تقویم محتوا اهمیت دهید؟

یک تقویم محتوا به سه سوال مهم در مورد استراتژی محتوای شما پاسخ می دهد: چه چیزی، کجا، و چه زمانی/چند وقت.

  • چی: چه نوع محتوایی تولید می کنید؟ آیا این مقاله، ویدیو یا تبلیغات است؟
  • کجا: محتوای شما در کجا نمایش داده می شود؟
  • چه زمانی/چند وقت: محتوای شما چه زمانی منتشر می شود؟ چند وقت یکبار؟

یک برنامه محتوایی با ساختار مناسب به این سؤالات و سپس به برخی از آنها پاسخ می دهد. برای موثر بودن لازم نیست پیچیده باشد.

عناصر کلیدی یک تقویم محتوای موثر

  1. برنامه ریزی سرمقاله: با ترسیم محتوایی که قصد ایجاد آن را دارید شروع کنید. این می تواند شامل موضوعات وبلاگ، ویژگی های خاص یا محتوای فصلی باشد. به عنوان مثال، اگر یک خبرنامه هفتگی در مورد فناوری هوش مصنوعی دارید، ممکن است قصد داشته باشید در مورد استفاده از هوش مصنوعی برای انتخاب ایده‌های هدیه شخصی برای فصل تعطیلات بنویسید. برخی از افراد محتوای خود را تا یک سال قبل برنامه ریزی می کنند، …

Source link