چرا بازاریابان جستجوی پولی به ذهنیت رشد نیاز دارند

آیا تا به حال احساس می کنید که دنیای جستجوی پولی سریعتر از آنچه که بتوانید ادامه دهید تکامل می یابد؟

با به روز رسانی های مداوم و فشار برای پذیرش هوش مصنوعی و اتوماسیون، می توان به راحتی به عنوان یک بازاریاب جستجوی پولی احساس ناامیدی و دلسردی کرد. اما تو تنها نیستی

در زمینه پویایی مانند جستجوی پولی، موفقیت در چسبیدن به آنچه دیروز کارآمد نیست، بلکه در اتخاذ یک طرز فکر رشد است.

پیشرفت در PPC چیزی نیست که اکنون می دانید. این در مورد تمایل شما برای یادگیری است.

این مقاله مفهوم ذهنیت رشد را بررسی می‌کند و مکالمات درون جامعه جستجوی پولی را که نمونه‌ای از این طرز فکر است، برجسته می‌کند.

طرز فکر رشد چیست؟

این اعتقاد به این است که توانایی ها و دانش شما در سنگ نیست.

از طریق سخت کوشی، یادگیری و باز بودن بازخورد، می توانید به طور مستمر بهبود یافته و به اهداف خود برسید.

تصور کنید چالش‌ها را به‌عنوان فرصت‌هایی برای یادگیری و رشد درک کنید تا به عنوان موانع. این قدرت ذهنیت رشد است!

تضاد با طرز فکر رشد، یک طرز فکر ثابت خواهد بود.

با یک ذهنیت ثابت، افراد معتقدند استعداد و هوش آنها ثابت است.

اگر شما “در ریاضیات خوب نیستید”، هرگز در تجزیه و تحلیل داده ها خوب نخواهید بود (مهارت بسیار مهم در PPC).

این مثال از نمای ثابت می‌تواند مانع پیشرفت شما شود و در هنگام کار بر روی اکانت‌ها، هنگام مواجهه با موانع، احساس دلسردی کنید.

یک تصور غلط مکرر این است که شما فاقد مهارت برای توضیح یا ایجاد ارائه موثر در استراتژی کمپین هستید. این مهارت را می توان با تمرین آموخت و توسعه داد.

چرا ذهنیت رشد برای بازاریابان PPC اهمیت دارد؟

چه یک متخصص با تجربه باشید یا به فکر شغلی در PPC باشید، درک ویژگی های کلیدی متخصصان جستجوی موفق و شاد می تواند مفید باشد.

ما اغلب در مورد مهارت های فنی و ترفندهای بهینه سازی کمپین می شنویم، اما بیایید واقعی باشیم: شادی نیز بسیار مهم است.

طرز فکر رشد نه تنها به شما کمک می کند در حرفه خود موفق شوید، بلکه به یک زندگی کاری لذت بخش تر نیز کمک می کند.

تصور کنید که تمام روز را صرف نگاه کردن به داده‌ها، نوشتن نسخه تبلیغاتی و تلاش برای به روز ماندن در PPC در حالی که احساس ناراحتی می‌کنید، هستید. اگر احساس رضایت نمی کنید و از کار لذت نمی برید، می توانید به طور جدی احساس بی انگیزگی کنید.

جستجوی عمیق تر: تبدیل شدن به یک خریدار تبلیغات PPC در کلاس جهانی: 8 درس کلیدی

طرز فکر رشد ممکن است در عمل چگونه باشد

کارشناسان جستجوی پولی با ذهنیت رشد معتقدند مهارت ها و دانش آنها دائما در حال پیشرفت است. این به این معنی است:

  • تجزیه و تحلیل مداوم داده ها برای درک نیازهای جدید مخاطبان و روندهای جستجو.
  • آزمایش یک نوع کمپین جدید که صنعت هنوز آن را قبول نکرده است.
  • مشارکت فعال در بحث‌های صنعتی و طرح سؤالات روشنگر، حتی اگر احساس ناراحتی کنند.

سؤالات اغلب در جامعه پدیدار می شوند، و از طریق این بحث ها است که ما بینش عمیق تری به دست می آوریم، فرصت های پنهان را کشف می کنیم و درک خود را از پلتفرم ها افزایش می دهیم.

شاید شما علاقه مند باشید که در یک کنفرانس جستجوی پولی صحبت کنید. در حالی که ممکن است احساس عصبی یا عدم آمادگی داشته باشید، یک طرز فکر رشد به شما یادآوری می کند که می توانید با تمرین و آمادگی با موفقیت به همسالان خود معرفی کنید.

یک طرز فکر ثابت ممکن است شما را از رویارویی با چالش های جدید و فشار دادن مرزهای دانش خود باز دارد.

راحت بودن در کارهای روزمره و پایبندی به آنچه می دانیم کار می کند آسان است. با این حال، این پتانسیل ما را برای رشد محدود می کند.

تبلیغ‌کنندگان به افراد حرفه‌ای نیاز دارند تا رشد کنند.

برندها سال به سال همان ترفندهای قدیمی را نمی خواهند. یک متخصص با نگرش رشد، استراتژی‌های جدید را آزمایش می‌کند، راه‌های جدیدی برای جذب مخاطبان کشف می‌کند و پذیرای بینش‌های بازارهای نوظهور باقی می‌ماند.

تخصص انسانی و قدرت ماشین به این معناست که آینده جستجوی پولی اینجاست.

به عنوان مثال، مناقصه خودکار یا پیشرفت های اخیر در هوش مصنوعی را در نظر بگیرید.

برخی ممکن است این تغییرات را از دست دادن کنترل بدانند، اما یک طرز فکر رشد آنها را به عنوان فرصت هایی برای بهبود عملکرد حساب و اختصاص زمان بیشتر به بهبود صفحات فرود و تجربه مشتری در نظر می گیرد.

این تمایل به یادگیری، آزمایش و تطبیق، کارشناسان جستجوی پولی را در خط مقدم نگه می دارد.

حفاری عمیق تر: نحوه پیشرفت شغلی در SEM: 9 ویژگی برای استاد شدن

دریافت خبرنامه جستجوی روزانه بازاریابان به آن تکیه می کنند.


مکالمات جستجوی پولی جمعی: بررسی این که چگونه جامعه جستجوی پولی یادگیری و سازگاری را تقویت می کند

بیایید به گفتگوهایی که در لینکدین در جامعه جستجوی پولی رخ می دهد نگاه کنیم. در اینجا بخشی از پست ویروسی جولی باچینی در لینکدین با 225 واکنش است:

Julie-F-Bacchini-on-LinkedIn-PPC-hard-truthJulie-F-Bacchini-on-LinkedIn-PPC-hard-truth
مشاهده پست کامل اینجا.

در این پست، فریدمن باچینی محدودیت‌های داده‌ها و ارزش رویکردهای جایگزین را که هر دو نشانه‌های ذهنیت رشد هستند، تصدیق می‌کند.

به اشتراک گذاشتن یک حقیقت سخت، حتی اگر ناراحت کننده باشد، می تواند زمینه های بهبود را آشکار کند و در دراز مدت به نتایج بهتری منجر شود. گفتگوهایی مانند این جرقه گفتگوهای سازنده و ارتقای مسئولیت پذیری در جامعه است.

پست او کار بزرگی برای تمایز بین حقیقت سخت و منفی انجام می دهد. رویکرد ذهنیت رشد شامل ارائه حقیقت به شیوه ای سازنده و محترمانه است که او در اینجا به خوبی انجام می دهد.

مثال دیگر از جردن برونل آمده است. برونل در پست خود اهمیت درک مخاطب را برجسته می کند.

جردن برونل در لینکدین - آموزش مشتریجردن برونل در لینکدین - آموزش مشتری

او همچنین اشاره می کند که مشتریان مختلف به استراتژی های متفاوتی نیاز دارند.

هر دو نکته نشان می‌دهد که او یک متخصص ذهنیت رشد است و رویکرد خود را بر این اساس تطبیق می‌دهد.

نکته آخر نشان می‌دهد که یادگیری مستمر تضمین می‌کند که آنها می‌توانند به مخاطبان “فوق العاده” پاسخ دهند و مشکلات پنهانی را که مشتریان ممکن است حتی ندانند که دارند را شناسایی کنند.

جامعه جستجوی پولی همچنین توصیه های جمعی برای بازاریابان جدیدی که وارد این حوزه می شوند ارائه می دهد.

آمالیا فاولر اخیراً پستی را در لینکدین به مناسبت جشن فارغ التحصیلی به اشتراک گذاشت و همکاران حرفه ای را تشویق کرد تا توصیه های خود را برای بازاریابان مشتاق به اشتراک بگذارند.

آمالیا فاولر در لینکدینآمالیا فاولر در لینکدین

چارلی برنان در توصیه های خود از یادگیری متمرکز و سازگاری حمایت می کند. یکی از بخش‌های کلیدی راهنمایی او تمرکز روی یک طاقچه است. این امر با ارتقای یادگیری عمیق به جای تلاش برای تبدیل شدن به یک جک از همه تجارت، با ذهنیت رشد همسو می شود.

چارلی برناند در لینکدینچارلی برناند در لینکدین

جیل ساسکین گیلز کل مدل کسب و کار خود را حول محور رشد بنا کرده است. او به عنوان یک پیشگام در میان مربیان Google Ads، در این صنعت برجسته است.

او اغلب در لینکدین به اشتراک می گذارد که چگونه اسناد گوگل را به دقت مطالعه می کند تا درک خود را از این پلتفرم عمیق تر کند.

او علاوه بر جستجوی فعالانه اطلاعات جدید، مایل است نقاط ضعف و زمینه‌هایی برای فرصت پیدا کند، حتی در منابع معتبری مانند مرکز راهنمای Google Ads.

عشق به یادگیری و آزمایش را در خود پرورش دهید

صنعت جستجوی پولی با روحیه مشارکتی رشد می کند، جایی که ما از پیروزی ها و چالش های یکدیگر یاد می گیریم تا جلوتر از منحنی ها بمانیم.

صنعت پویا است و کارشناسانی که موفق می شوند قدرت ذهنیت رشد را در آغوش می گیرند.

بنابراین، ذهنیت ثابت را کنار بگذارید و عشق به یادگیری و آزمایش را در خود پرورش دهید.

در دراز مدت، اگر اشتیاق به رشد و یادگیری داشته باشید، PPC را لذت بخش تر خواهید یافت.

مهم نیست چقدر یاد گرفته اید، همیشه چیزهای بیشتری برای کشف و بهبود در دنیای دائماً در حال تکامل جستجوی پولی وجود دارد.

بنابراین ذهن خود را باز نگه دارید، مایل به ریسک کردن و امتحان کردن چیزهای جدید باشید و به یاد داشته باشید که توانایی های شما ثابت نیستند – همیشه می توان آنها را با تلاش و اراده بهبود بخشید.

کاوش عمیق تر: تخصص گسترده در مقابل تخصص عمیق: چگونه تصمیم بگیرید کدام یک برای شما مناسب است

نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً سرزمین موتور جستجو نیست. نویسندگان کارکنان در اینجا فهرست شده اند.

Source link