Spotify Wrapped یک حرکت نابغه است — و نه، اغراق نمی کنم.
هر ماه دسامبر، مانند ساعت، Spotify فیدهای ما را با گرافیکهای رنگارنگ Wrapped و آمار شخصیشدهاش در اختیار میگیرد. ناگهان، همه تبدیل به نمودار داده های موسیقی در حال حرکت و صحبت می شوند.
این فقط یک ویژگی برنامه نیست، بلکه یک رویداد فرهنگی است.
شما نمی توانید برای دو ثانیه در استوری های اینستاگرام پیمایش کنید بدون اینکه کسی را ببینید که چگونه به آن ها گوش داده است به قدری افراد مستقل مستقلی هستند که عملاً چهارمین عضو Bon Iver هستند.
Wrapped بر مکالمات پایان سال غالب است و Spotify را به بچه باحال دنیای دیجیتال تبدیل می کند، در حالی که رقبای آن آرام در گوشه ای نشسته اند و نوشابه می خورند.
بیایید اعداد را در چشم انداز قرار دهیم. سال گذشته، Wrapped رسید بیش از 227 میلیون کاربر Spotifyطبق آمار خود Spotify. ورزشگاه Rungrado 1st of May بزرگترین ورزشگاه جهان با ظرفیت 150000 نفر است. اگر Wrapped یک کنسرت بود، بیش از 1500 استادیوم نیاز داشت تا همه را در خود جای دهد. اساساً برای این استادیوم ها به یک استادیوم نیاز دارید.
این یعنی نیم میلیارد نفر که ذائقه موسیقی خود را در 227 میلیون داستان شیک و قابل اشتراک گذاری خلاصه می کنند. و به اشتراک گذاشتند که انجام دادند.
نظرسنجی YouGov نشان داد که 78 درصد از کاربران Spotify در واقع مشتاقانه منتظر …