@ساراهویانساراهویان
خبرنگار و مشاور دیجیتال
میزان ویدئویی که امروز ایجاد می شود ، برخلاف قبل از همه گیری ، سر به فلک کشیده است.
من لزوماً در مورد فیلم های بازاریابی صحبت نمی کنم ، اگرچه این تعداد مطمئناً رشد کرده و خواهند کرد.
من در مورد چیزهای پشت صحنه صحبت می کنم. جلسات بزرگنمایی ضبط شده آموزش کارمندان جدید که قبلاً بصورت حضوری انجام می شد و اکنون بصورت مجازی انجام می شود. جلسات طوفان مغزی و نمایش های نمایشی محصولات مجازی و خدمات مشتری.
وقتی همه ارتباطات رو به مشتری را اضافه می کنید ، از Reels Instagram گرفته تا YouTube Shorts گرفته تا TikTok و تبلیغات اجتماعی ، به راحتی می توان فهمید که چرا آژانس ها و مارک های تجاری در یک پس زمینه محتوای ویدئویی غرق می شوند که باید ویرایش و تحت فشار قرار گیرد.
در حقیقت ، فرایند ویرایش ویدئو یکی از بزرگترین گلوگاه های خلاقانه است که امروزه سازمان های چالش برانگیز است. همانطور که پاول رابرت كاری ، كارآفرین و بنیانگذار پلت فرم ویرایش فیلم Kamua ، می گوید ، اثرات این گلوگاه ها بسیار شدید است. “این زمان بازار را کاهش می دهد. این در توانایی مارک ها برای تولید نسخه های بیشتر یک ویدیو و آزمایش معنی دار آن در بازار اختلال ایجاد می کند. هزینه های آنها را بالا می برد. و از نظر تیم داخلی ، این مسائل باعث کاهش رضایت شغلی در تیم می شود. ”
به همین دلیل یکی …