چرا “ارسال” مهم تر از همیشه است

آدام موسری، رئیس اینستاگرام، در یک ریل اینستاگرام اخیر، سیگنال برتری را که پلتفرم برای رتبه‌بندی محتوا از آن استفاده می‌کند، فاش کرد: ارسال در ازای هر دسترسی.

این معیار تعداد افرادی را که از طریق پیام‌های مستقیم (DM) با دوستان خود به اشتراک می‌گذارند نسبت به تعداد کل بینندگان اندازه‌گیری می‌کند.

موسری توصیه می‌کند محتوایی ایجاد کنید که مردم می‌خواهند مستقیماً با دوستان و خانواده خود به اشتراک بگذارند، و می‌گوید که می‌تواند در طول زمان دسترسی شما را بهبود بخشد.

این بینش به ابهام زدایی از الگوریتم‌های رتبه‌بندی اینستاگرام کمک می‌کند و می‌تواند به تلاش‌های شما برای بهبود دید در پلتفرم کمک کند.

سیگنال رتبه بندی «ارسال به ازای هر دسترسی» اینستاگرام

موسری سیگنال رتبه بندی ارسال در ازای دسترسی و استدلال آن را شرح می دهد:

برخی توصیه‌ها: یکی از مهم‌ترین سیگنال‌هایی که ما در رتبه‌بندی استفاده می‌کنیم، ارسال‌ها در هر دسترسی است. بنابراین از بین تمام افرادی که ویدیو یا عکس شما را دیدند، چند نفر از آنها آن را برای یکی از دوستان خود در DM ارسال کردند؟ در اینستاگرام ما سعی می‌کنیم جایی باشیم که مردم بتوانند خلاق باشند، اما به‌گونه‌ای که مردم را دور هم جمع کند.

ما می‌خواهیم نه تنها مکانی باشیم که در آن محتوا را منفعلانه مصرف می‌کنید، بلکه می‌خواهیم چیزهایی را کشف کنید که می‌خواهید به دوستان خود بگویید.

قرقره ای که آنقدر شما را می خنداند که می خواهید آن را برای برادر یا خواهر خود بفرستید. یا یک هایلایت فوتبال که ذهن شما را به هم ریخته و می خواهید آن را برای طرفدار دیگری بفرستید. همچین چیزی

بنابراین، به عنوان یک خالق آن را مجبور نکنید. اما اگر می‌توانید، به تولید محتوایی فکر کنید که مردم می‌خواهند آن را برای یک دوست یا کسی که برایشان مهم است ارسال کنند.»

تاکید بر ارسال به عنوان یک عامل رتبه‌بندی با تمایل اینستاگرام برای تبدیل شدن به پلتفرمی که در آن کاربران محتوایی را که شخصاً با آنها طنین‌انداز می‌کند، کشف و به اشتراک می‌گذارند، مطابقت دارد.

توصیه ای برای سازندگان

موسری در حالی که سازندگان را به تولید محتوای قابل اشتراک تشویق می‌کرد، نسبت به تلاش‌های اجباری برای بازی کردن سیستم هشدار داد.

با این حال، ترغیب کاربران به اشتراک‌گذاری عکس‌ها و ویدیوها از طریق DM باعث افزایش دسترسی می‌شود

این برای شما چه معنایی دارد؟

واداشتن افراد برای به اشتراک گذاشتن پست‌ها و حلقه‌ها با دوستان می‌تواند دسترسی را بهبود بخشد و در نتیجه تعامل و سرنخ‌های بیشتری را به دنبال داشته باشد.

سازندگان محتوا و کسب و کارها می توانند از این اطلاعات برای اصلاح استراتژی های اینستاگرام خود استفاده کنند.

به جای اینکه تمرکز اینستاگرام بر محتوای قابل اشتراک گذاری را به عنوان یک مانع در نظر بگیرید، آن را فرصتی برای آزمایش رویکردهای جدید در نظر بگیرید.

اگر اخیراً دسترسی شما رو به کاهش بوده است و نمی توانید دلیل آن را بفهمید، این ممکن است عاملی باشد که آن را دوباره بالا می برد.


تصویر ویژه: سوما سخار/شاتراستاک


Source link