چرا آشکارسازهای محتوای هوش مصنوعی در سال 2024 بسیار محبوب هستند؟

آشکارسازهای محتوای هوش مصنوعی ابزاری برای پردازش و بررسی یک متن برای تعیین اینکه آیا آن توسط هوش مصنوعی تولید شده است یا خیر. این نرم افزار ساختار و ویژگی های زبانی یک متن را با مقایسه آن با مجموعه داده های محتوای نوشته شده توسط هوش مصنوعی و انسان و تمایز بین آنها تجزیه و تحلیل می کند.

واقعیت: این فناوری سال ها قدمت دارد، اما جهان از اوایل دهه 2020 شاهد ظهور آشکارسازهای محتوای هوش مصنوعی بوده است. ChatGPT از OpenAI در سال 2022 به آن رسید و ناخواسته جعبه پاندورا را در این فرآیند باز کرد:

افزایش عظیم ابزارهای نوشتاری مبتنی بر هوش مصنوعی، چشم انداز تولید محتوا را برای همیشه تغییر داده است.

“چه اشکالی دارد؟” ممکن است بپرسید

به خواندن ادامه دهید تا دلایل محبوبیت آشکارسازهای هوش مصنوعی را آشکار کنید و مزایای آشکارساز محتوای هوش مصنوعی را برای همه افرادی که با متون کار می کنند را درک کنید.

مشکل محتوای هوش مصنوعی

بیایید با آن روبرو شویم: ابزارهای ایجاد محتوای هوش مصنوعی مانند ChatGPT عالی هستند. با استناد به اینفلوئنسرهای مارک اندرسن و بیل گیتس، آنها “بزرگترین چیزی هستند که تا به حال در محاسبات ایجاد شده است.” آنها “جادوی خالص” هستند.

فقط چند مشکل کوچک در مورد این برند خاص از جادو وجود دارد:

  1. می تواند اطلاعات نادرست را از وب ارائه دهد که گویی درست است. (تولیدکننده‌های محتوای هوش مصنوعی پاسخ‌هایی به درخواست‌ها می‌سازند، توالی‌های احتمالی کلمات را «پیش‌بینی» می‌کنند. آنها نمی‌توانند بین نادرست و دقیق تمایز قائل شوند…

Source link