چالش واقعی Web3 بازاریابی است، نه پذیرش

ارز دیجیتال به عنوان آینده امور مالی مورد ستایش قرار گرفته است، با این حال بسیاری از آنها در مورد استفاده از آن مردد هستند. مخالفان همان گلایه هایی دارند که همیشه داشته اند. چون هیچ کس بیشتر از نفرت داران کتک زدن اسب مرده را دوست ندارد.

با وجود پیشرفت‌های تکنولوژیکی، ارز دیجیتال هنوز به پذیرش گسترده‌ای که طرفداران اولیه آن پیش‌بینی می‌کردند، نرسیده است. هرکسی که از کریپتو شکایت می‌کند، بارها و بارها همان چیزها را می‌گوید – تمرکززدایی، مقیاس‌پذیری، امنیت و آموزش بزرگترین شکایت‌ها هستند.

با این حال، اینترنت، همانطور که ما آن را می شناسیم، بسیاری از مشکلات مشابه را در سال های اولیه داشت. تفاوت این است که کاربران و توسعه دهندگان درگیر برخی از بازیگران اصلی که آن را عقب نگه داشته اند، نبودند.

آره همین الان رفتم اونجا این به دلیل مشکل خود فناوری نیست، بلکه یک مسئله بازاریابی است که اگر کریپتو و Web3 بخواهند به پتانسیل کامل خود دست یابند، نیاز به توجه فوری دارد.

پارادوکس افزایش فناوری رمزنگاری و تاخیر در پذیرش جریان اصلی

ارزهای رمزنگاری شده مانند بیت کوین و اتریوم بیش از یک دهه است که وجود دارند. با این حال، در حالی که فناوری پشت آنها به طور تصاعدی رشد کرده است، پذیرش جریان اصلی عقب مانده است.

این پارادوکس یک سوال اساسی را برای علاقه مندان به فناوری و سرمایه گذاران ایجاد می کند – اگر این فناوری بسیار پیشرو است، چرا افراد بیشتری از …

Source link