پی پال شبکه تبلیغاتی را راه اندازی می کند که با داده های خرید کاربر تغذیه می شود

پی پال در حال ایجاد یک کسب و کار تبلیغاتی است که از داده های جمع آوری شده در مورد خرید مصرف کنندگان و عادت های خرج کردن استفاده می کند.

چه اتفاقی می افتد؟ این غول پرداخت دیجیتال قصد دارد یک شبکه تبلیغاتی ایجاد کند که به بازرگانان و برندها اجازه می دهد تا تقریباً 400 میلیون کاربر PayPal را با تبلیغات و تبلیغات شخصی بر اساس تاریخچه تراکنش های خود هدف قرار دهند.

چرا ما اهمیت می دهیم. تبلیغ‌کنندگان باید به این موضوع علاقه‌مند باشند، زیرا PayPal دارای حجم وسیعی از داده‌های خرید از 400 میلیون کاربر است، بنابراین این می‌تواند به معنای هدف‌گیری و تبلیغات پیچیده در چندین کانال باشد (از آنجایی که Paypal قصد دارد تبلیغات فراتر از پلتفرم‌های خود را ارائه دهد) از یک پلتفرم.

استخدام های کلیدی

  • مارک گرتر، رئیس سابق تجارت تبلیغات Uber، به عنوان SVP/GM بخش جدید PayPal Ads PayPal برای توسعه قالب‌های تبلیغاتی و ایجاد تیم فروش استخدام شد.
  • جان اندرسون، قبلاً رئیس بخش محصول/پرداخت در Plaid، به عنوان SVP/GM گروه مصرف کننده PayPal استخدام شد.

جزئیات. PayPal قبلاً یک محصول تبلیغاتی «پیشنهادهای پیشرفته» ارائه می‌دهد که از هوش مصنوعی برای ارائه خدمات به کاربران PayPal با تخفیف‌های هدفمند از سوی تاجران هر زمان که خریدی انجام می‌دهند، استفاده می‌کند.

  • این شرکت قصد دارد این را گسترش دهد تا تبلیغات را به برندهای خارج از شبکه تجاری خود بفروشد که می تواند در سراسر وب و تلویزیون متصل نمایش داده شود.

چیزی که آنها می گویند. پی پال می گوید که کاربران می توانند از گنجاندن داده های خود در هدف گذاری تبلیغات انصراف دهند.

  • گرتر به WSJ گفت: «اگر شما شخصی هستید که محصولات را در وب می‌خرید، ما می‌دانیم چه کسی محصولات را از کجا می‌خرد، و می‌توانیم از داده‌ها استفاده کنیم.

بین خطوط. این اقدام به دنبال آن است که غول‌های مالی دیگر مانند JPMorgan Chase با کسب درآمد از داده‌های مشتریان خود وارد فضای تبلیغات رسانه‌های خرده‌فروشی شده‌اند.

کسب‌وکار تبلیغاتی PayPal هنوز نوپا است و ممکن است برای جابجایی سوزن برای شرکت فین‌تک که کسب‌وکار اصلی پردازش پرداخت‌های آن حاشیه سود بالاتری دارد، تلاش کند.

تصویر بزرگ. جاه طلبی های تبلیغاتی PayPal در حالی است که این شرکت قصد دارد از مشکلات اخیر، از جمله اخراج های عمده و سقوط سهام پس از پیش بینی رشد سود ضعیف در سال جاری، خود را بازگرداند.


جدید در زمین موتورهای جستجو

درباره نویسنده

آنو آدگبولاآنو آدگبولا

Anu Adegbola سردبیر رسانه پولی Search Engine Land بوده است از سال 2024. او پوشش می دهد جستجوی پولی، اجتماعی پولی، رسانه های خرده فروشی، ویدئو و موارد دیگر.

در سال 2008، کار آنو آغاز شد

ارائه کمپین های بازاریابی دیجیتال (بیشتر اما نه منحصراً جستجوی پولی) با ایجاد استراتژی ها، به حداکثر رساندن بازگشت سرمایه، خودکار کردن فرآیندهای تکراری و به ارمغان آوردن کارایی از هر بخش از بخش های بازاریابی از طریق رهبری الهام بخش در سمت آژانس، مشتری و فناوری بازاریابی.

او موسس رویداد شبکه PPC است – PPC Live، میزبان پادکست هفتگی PPCChat خلاصه، و بمبشر رند در کلیک تک.

او همچنین یک سخنران بین المللی با برخی از مراحلی است که در SMX (ایالات متحده)، SMX (مونیخ)، دوستان جستجو (آمستردام)، brightonSEO، The Marketing Meetup، HeroConf (قهرمان PPC)، SearchLove، BiddableWorld، SESLondon ارائه کرده است. ، PPC Chat Live، AdWorld Experience (بولونیا) و موارد دیگر.

Source link