پینترست اطلاعات نادرست تغییرات آب و هوایی را ممنوع می کند

Pinterest سیاست جدیدی را اجرا می کند که بر نحوه ارائه اطلاعات در مورد تغییرات آب و هوا در تبلیغات و محتوای ارگانیک تأثیر می گذارد.

به‌روزرسانی دستورالعمل‌های انجمن Pinterest، اشتراک‌گذاری اطلاعات نادرست یا گمراه‌کننده در مورد تغییرات آب و هوا را ممنوع می‌کند.

این شرکت می‌گوید این اولین پلتفرم بزرگی است که قوانین روشنی در مورد گفتمان تغییرات آب و هوا دارد.

بیایید بررسی کنیم تا ببینیم این تغییر خط مشی چگونه می تواند بر تبلیغات و محتوای ارگانیک شما تأثیر بگذارد.

سیاست جدید

طبق به روز رسانی Pinterest:

سیاست جدید ما Pinterest را به تنها پلتفرم دیجیتال اصلی تبدیل می‌کند که دستورالعمل‌های مشخصی در برابر اطلاعات نادرست یا گمراه‌کننده تغییرات آب و هوایی، از جمله تئوری‌های توطئه، در محتوا و تبلیغات دارد.

هیچ پلتفرم اجتماعی دیگری دستورالعمل مشخصی در مورد موضوع تغییر آب و هوا ندارد، بنابراین Pinterest اولین و تنها سایتی است که در مورد آنچه به عنوان اطلاعات نادرست تعریف می کند موضع می گیرد.

Pinterest سایر شرکت ها را تشویق می کند تا به موضع شرکت در مورد تغییرات آب و هوایی توجه داشته باشند و دستورالعمل های مشابهی را برای جلوگیری از انتشار اطلاعات نادرست اتخاذ کنند.

سیاست به چه معناست

Pinterest شروع به حذف محتوایی در مورد تغییرات آب و هوایی می کند که معتقد است می تواند به ایمنی، اعتماد یا رفاه عمومی آسیب برساند. محتوای قابل حذف شامل موارد زیر است:

  • انکار:
    • وجود یا تأثیرات تغییرات آب و هوایی
    • تأثیر انسان بر تغییرات اقلیمی
    • تغییرات آب و هوایی با اجماع علمی پشتیبانی می شود
  • اطلاعات نادرست یا گمراه کننده در مورد نحوه مبارزه با تغییرات آب و هوایی، اگر این راه حل ها با اجماع علمی در تضاد باشد.
  • ارائه نادرست داده های علمی به منظور از بین بردن اعتماد به کارشناسان آب و هوا
  • محتوای مضر، نادرست یا گمراه‌کننده درباره شرایط اضطراری ایمنی عمومی، مانند بلایای طبیعی

تاثیرات بر تبلیغات

جستجوها برای زندگی پایدارتر و سبز در Pinterest در حال افزایش است. چه کاربران به دنبال محصولاتی برای جایگزینی در خانه خود باشند، چه نکاتی برای کاهش ضایعات معمولی، هدف جستجو در مقایسه با سال گذشته 6 برابر افزایش یافته است.

با این به‌روزرسانی خط‌مشی جدید، همه تبلیغات در پینترست باید با دستورالعمل‌های به‌روزشده جامعه مطابقت داشته باشند.

برای روشن شدن این موضوع برای تبلیغ کنندگان، Pinterest دستورالعمل های تبلیغاتی خود را نیز با این زبان به روز کرده است.

به‌روزرسانی‌های دستورالعمل‌های تبلیغاتی، تبلیغات مربوط به تغییرات آب و هوایی را که:

  • حاوی تئوری های توطئه
  • اطلاعات نادرست یا نادرست دارند

هدف از این به‌روزرسانی، پرورش جامعه‌ای از منابع قابل اعتماد در پلتفرم است.

پیمایش محتوای ارگانیک جدید

پینترست همچنین در حال عرضه یک سری محتوای جدید Creator Originals با ایجاد سبک زندگی سبزتر است.

سازندگانی که در این کشورها هستند واجد شرایط این مجموعه هستند:

  • ایالات متحده
  • انگلستان
  • استرالیا
  • آلمان
  • فرانسه
  • ژاپن
  • برزیل
  • مکزیک
  • آرژانتین
  • اندونزی
  • هندوستان

این پین ها Idea Pins نامیده می شوند که به مصرف کنندگان در مورد نکات و ترفندها الهام می دهند، از جمله:

  • صرفه جویی یا افزایش چرخه
  • به حداقل رساندن ضایعات مواد غذایی
  • جایگزینی محصولات خانگی معمولی با محصولات سبزتر

خلاصه

سیاست جدید پینترست در مورد تغییرات آب و هوایی به سازندگان محتوا و تبلیغ‌کنندگان این فرصت را می‌دهد تا رویکرد جدیدی به سبک زندگی سبزتر داشته باشند. با ایجاد محتوایی که نکات مفیدی به کاربر می دهد، از همان ابتدا اعتماد او را جلب کرده و احتمال وفاداری به برند خود را افزایش می دهید.

شروع با ابزارهای مفید به جای فروش مستقیم محصولات یا خدمات، پای شما را به مشتریان جدید به روشی غیر مزاحم باز می کند.


تصویر ویژه: elenabsl/Shutterstock