پیشنهاداتی برای رتبه بندی صفحات محصول

جان مولر از گوگل به س aboutال درباره نحوه رتبه بندی صفحات محصول پاسخ داد. شخصی که این س askingال را می پرسد در حال ساخت محتوایی بود که دارای رده بندی باشد اما این صفحات هیچ تاثیری بر قابلیت جستجو در صفحات محصول ندارد.

مولر افکار خود را در مورد اینکه چه کاری باید انجام دهد ارائه داد.

پست های وبلاگ رتبه خوبی دارد اما صفحات محصول اینگونه نیست

شخصی که این س askingال را مطرح می کند ، نحوه ایجاد محتوای وبلاگ را که دارای رتبه خوبی است اما به صفحه محصولات کمک نمی کند ، به اشتراک می گذارد.

وی پرسید چه کاری می توان برای رتبه بندی صفحات محصول انجام داد:

“بنابراین من برای یک وب سایت تجارت الکترونیکی ، تقریباً جدید ، حدوداً هشت ماهه ، سئو می کنم.

و این یک وب سایت بزرگ نیست. در کل 30،40 محصول دارد.

ما چای سبز و چای گیاهی را بصورت آنلاین می فروشیم.

من با تلاشهایی که انجام داده ایم ، حرکاتی را مشاهده کرده ام ، فرآیند لینک دهی منظم ، سئو داخلی ، داده های ساختاری.

ما در بخش وبلاگ خود بسیار کار می کنیم زیرا این همان جایی است که می بینیم بسیاری از رقبا انجام می دهند.

بنابراین من فکر می کنم تلاش هایی که ما در آنجا انجام می دهیم در حال سقوط است.

فقط این که صفحه محصولات ، رتبه خوبی ندارند.

آنها هیچ رتبه ای ندارند. “

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

جان مولر از گوگل: رتبه بندی صفحات محصول چالش برانگیز است

به طور کلی دستیابی به موفقیت به یک صفحه محصول تقریباً غیرممکن است. اما تا زمانی که این صفحات ارتقا نیابند ، در دستیابی به رتبه های برتر مشکل خواهند داشت.

جان به سختی در رتبه بندی صفحات محصول اذعان کرد.

مولر گوگل گفت:

“… من فکر می کنم این همیشه چالش برانگیز است.

و من فکر نمی کنم یک ترفند ساده برای تحقق آن وجود داشته باشد. “

خوراک خرید Google را امتحان کنید

مولر بعداً پیشنهاد کرد که از خوراک خرید Google استفاده کنید زیرا برخی از مطالب می توانند در نتایج جستجوی ارگانیک ظاهر شوند.

مولر:

“چیزی که من باید مراقب آن باشم این است که اگر این محصولات این سایت تجارت الکترونیکی است ، مطمئن شوید که تمام مراکز تجاری را به درستی تنظیم کرده اید زیرا من نمی دانم این در همه کشورها هنوز وجود دارد ، اما ما نوعی خوراک خرید Google که در آن می توانید محصولات خود را به صورت رایگان ارسال کنید و سپس می توانیم محصولات موجود در نتایج جستجوی خرید را نشان دهیم.

و گاهی اوقات این را با نتایج جستجو طبیعی مخلوط می کنیم.

بنابراین این نوعی راهی است که علاوه بر این می توانید محصولات خود را کمی بیشتر در معرض دید قرار دهید. “

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

پیوند داخلی با صفحات رتبه بندی محصولات را بهینه کنید

به نظر می رسید مولر از پیوند داخلی مقاله های وبلاگ به صفحات محصول بسیار مشتاق است.

این یک استراتژی اساسی اما مفید در زمینه سئو برای شناسایی انواع محتوایی است که افراد علاقه مند به لینک دادن هستند ، آن محتوا را ایجاد کرده و سپس پیوند می خواهند.

درون محتوا پیوندی به یک صفحه محصول است.

پیوندهای دریافت شده به صفحه محبوب می توانند به صفحات مهم محصول سرازیر شوند.

مولر:

“با توجه به خود محصولات … ، اگر می گویید برخی از مطالب شما مانند پست های وبلاگ رتبه بندی خوبی دارند اما محصولات در آن رتبه بندی نمی شوند ، گاهی اوقات می توانید با اطمینان از وجود پیوند داخلی روشن بین این موارد ، به آن کمک کنید. .

بنابراین صفحاتی که مشاهده می کنید آنها به خوبی کار می کنند ، اطمینان حاصل کنید که واقعا پیوند واضحی از آن صفحات به محصولات واقعی شما وجود دارد.

حدس من این است که احتمالاً برخی از موارد را تنظیم کرده اید. “

بهترین روش برای پیوند داخلی بهینه

مولر در پیوند دادن به همه صفحات محصول دلسرد شد:

وی افزود: “اگر پست های طولانی مدت وبلاگ دارای رتبه بندی طولانی هستید ، این چالش وجود دارد كه پیوند دادن با بسیاری از محصولات مختلف از آنجا بسیار وسوسه انگیز است.

و با پیوند دادن به بسیاری از محصولات مختلف ، به نوعی خوب می گویید ، همه چیز کمی مرتبط است اما هیچ چیز واقعاً مرتبط نیست.

در حالی که اگر به چند محصول از آن صفحات لینک دهید ، می توانید … واقعاً بگویید … اینها محصولات بسیار مهمی هستند. “

اولویت هایی را برای تبلیغ محصولات مهم تعیین کنید

مولر در ادامه پیشنهاد کرد به جای همه محصولات ، به محصولات مهم استراتژیک پیوند دهید.

مولر موارد زیر را پیشنهاد کرد:

“و این چیزی است که شما لزوماً نباید تمرکز خود را روی چیزهایی بگذارید که در حال حاضر رتبه بندی بدی دارند ، اما چیزهایی است که در عوض به آنها اهمیت می دهید.

بنابراین اگر بگویید ، اینها محصولاتی هستند که بیشترین درآمد را از آنها کسب می کنید ، یا محبوب ترین ها هستند یا شاید راحت ترین فروش را داشته باشند ، چیزی از این قبیل ، بنابراین اینها مواردی هستند که با اتصال داخلی می توانید کمی آنها را تبلیغ کنید.

و با پیوند داخلی بسیار قوی ، با گذشت زمان ، ممکن است رتبه بندی آن صفحات محصول نیز تغییر کند. “

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

اگر پیوند داخلی با صفحات محصول از قبل بهینه شده باشد ، چه می کنید؟

شخصی که این س askingال را مطرح می کند اظهار داشت که وی در حال حاضر از خوراک خرید Google استفاده می کند و همچنین فقط از هر پست وبلاگ فقط به یک محصول لینک می دهد که به موضوع نوع کالایی که فروشگاه آنلاین می فروشد اختصاص دارد.

جان مولر از گوگل خاطرنشان کرد که به نظر می رسد آنها کارهای درستی انجام می دهند.

مولر شخص را تشویق کرد تا نگاهی دوباره به پیوند داخلی بیندازد:

“به نظر می رسد شما کارهای زیادی را درست انجام می دهید.

و اگر در حال رتبه بندی really رقابتی با برخی از این سایت های واقعاً بزرگ با پست های وبلاگ خود هستید ، واقعاً کار سختی است.

… این به نوعی نشانه این است که حداقل جنبه های مختلفی در آن دخیل است و یک زاویه را شما به خوبی پوشش داده اید.

این چیزی است که من می گویم تمایل دارم که در آن مسیر ادامه دهم.

من هنوز هم در مورد پیوندهای داخلی با توجه به این صفحات بسیار فکر می کنم ، به خصوص شاید از طریق پست وبلاگ شما بلکه از طریق سایر وب سایت ها. “

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

پیوند به انتخاب محصولات از صفحه اصلی

مولر مزایای پیوند دادن به برخی (و نه همه) صفحات محصول را از صفحه اصلی تأیید کرد.

آنچه او به نظر می رسید می خواهد انتقال دهد اهمیت جدا کردن بهترین یا محبوب ترین محصولات برای تبلیغات قوی تر است.

مولر:

“اگر بگویید که در حال حاضر چند محصول دارید ، گاهی اوقات وسوسه انگیز است که از صفحه اصلی فروشگاه خود به همه این محصولات پیوند دهید.

و اگر می توانید روشی برای نوع قیف پیدا کنید که کمی بهتر باشد ، این امر می تواند برای رتبه بندی بهتر صفحات فردی کمی راحت تر باشد. “

رتبه بندی پایین می تواند به این دلیل باشد که رقابت رتبه بندی بالایی است

در برخی از طاقچه ها ممکن است رقیبی وجود داشته باشد که کارهایی را انجام می دهد که تولید آنها دشوار است و این به آنها یک مزیت می بخشد.

در این صورت ، رتبه های پایین تر واقعاً در مورد رتبه بندی بهتر رقبای سرسخت و کمتر در مورد خطایی است که صفحه ای آن را از رتبه بندی باز دارد.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

تلاش برای یافتن آنچه اشتباه است همیشه بهترین راه برای بهینه سازی صفحات برای رتبه بندی نیست.

گاهی اوقات ممکن است شناسایی مواردی که در آن صفحه وجود ندارد مفید باشد (مواردی مانند مقایسه محصول یا توضیحات بهتر که باعث مفیدتر شدن صفحات محصول می شود).

مولر اذعان داشت که گاهی اوقات این فقط یک رقابت قوی است.

“این فقط گاهی اوقات … رقابت کاملاً قوی است و برای رشد باید مدتی طول بکشد.”

استناد

Google نحوه رتبه بندی صفحات محصول را توضیح می دهد

جان مولر را در علامت 48:06 دقیقه به سوال پاسخ دهید:

https://www.youtube.com/watch؟v=H9QNcHy85Nk