پیشرفت های داستان سرایی تصویری Google برای YouTube، Discover، Gmail

گوگل امروز در Google Marketing Live 2024 اعلام کرد، گزینه‌های بیشتری برای قالب‌های تبلیغاتی فراگیر بصری در دسترس است تا تقاضای مصرف‌کننده و تبدیل‌به‌مشتری را در دارایی‌های YouTube، Discover و Gmail افزایش دهد.

رانندگی اخبار. به روز رسانی های کلیدی عبارتند از:

  • گسترش کمپین‌های تبلیغاتی ویدیویی تقاضای نسل برای رسیدن به حداکثر ۳ میلیارد کاربر ماهانه در صندوق‌های ورودی YouTube، Discover و Gmail.
  • راه‌اندازی قالب‌های جدید تبلیغات YouTube Shorts مانند ویدیوهای عمودی، برچسب‌ها و تبلیغات تصویری متحرک تولید شده به‌طور خودکار.

تصویر بزرگ. با بیش از 2 میلیارد بیننده YouTube Shorts در هر ماه، Google به شدت به ویدیوهای کوتاه به عنوان وسیله ای برای جلب توجه و تقاضای مصرف کنندگان تمایل دارد.

پس زمینه. گوگل سال گذشته کمپین‌های Demand Gen را به‌عنوان اصلاحی در تبلیغات ویدیویی خود معرفی کرد که برای ایجاد «تقاضا و تبدیل» در بزرگترین ویژگی‌های تعامل خود طراحی شده بود.

حریم خصوصی تغییر می کند. با تغییر حریم خصوصی که داده‌ها را برای هدف‌گیری و اندازه‌گیری تبلیغات محدود می‌کند، تبلیغات بصری متمرکز بر نام تجاری می‌تواند به وزنه‌ای مهم و فزاینده برای تجارت تبلیغاتی عظیم گوگل تبدیل شود.

چرا ما اهمیت می دهیم. تبلیغ‌کنندگان از تنوع ارائه شده برای YouTube برای تعامل بهتر با انواع مصرف‌کنندگانی که در آنجا نشان داده می‌شوند را دوست دارند.


جدید در زمین موتورهای جستجو

درباره نویسنده

آنو آدگبولاآنو آدگبولا

Anu Adegbola سردبیر رسانه پولی Search Engine Land بوده است از سال 2024. او پوشش می دهد جستجوی پولی، اجتماعی پولی، رسانه های خرده فروشی، ویدئو و موارد دیگر.

در سال 2008، کار آنو آغاز شد

ارائه کمپین های بازاریابی دیجیتال (بیشتر اما نه منحصراً جستجوی پولی) با ایجاد استراتژی ها، به حداکثر رساندن بازگشت سرمایه، خودکار کردن فرآیندهای تکراری و به ارمغان آوردن کارایی از هر بخش از بخش های بازاریابی از طریق رهبری الهام بخش در سمت آژانس، مشتری و فناوری بازاریابی.

او موسس رویداد شبکه PPC است – PPC Live، میزبان پادکست هفتگی PPCChat خلاصه، و بمبشر رند در کلیک تک.

او همچنین یک سخنران بین المللی با برخی از مراحلی است که در SMX (ایالات متحده)، SMX (مونیخ)، دوستان جستجو (آمستردام)، brightonSEO، The Marketing Meetup، HeroConf (قهرمان PPC)، SearchLove، BiddableWorld، SESLondon ارائه کرده است. ، PPC Chat Live، AdWorld Experience (بولونیا) و موارد دیگر.

Source link