پیشرفت در تشخیص شیء تطبیقی ​​و سه بعدی برای لبه AI

چکیده

1 معرفی

2 سابقه و هدف: تشخیص شیء سه بعدی همه جانبه

3 آزمایش مقدماتی

3.1 تنظیم آزمایش

3.2 مشاهدات

3.3 خلاصه و چالش

4 نمای کلی از Panopticus

5 تشخیص شیء سه بعدی چندگانه چند عیار

5.1 طراحی مدل

6 اعدام مکانی-سازگار

6.1 پیش بینی عملکرد

5.2 سازگاری مدل

6.2 برنامه ریزی اجرای

7 اجرای

8 ارزیابی

8.1 تست و مجموعه داده

8.2 تنظیم آزمایش

8.3 عملکرد

8.4 استحکام

8.5 تجزیه و تحلیل مؤلفه

8.6 بالای سر

9 کار مرتبط

10 بحث و کار آینده

11 نتیجه گیری و منابع

9 سیستم های تشخیص شیء تطبیقی ​​کار مرتبط. بسیاری از سیستم های بینایی رایانه ای که برای دستگاه های Edge با محدودیت منابع طراحی شده اند ، با سازگاری با محتوای ویدیویی یا بودجه های محاسباتی ، از منابع کارآمد استفاده کرده اند [14, 15, 19, 22, 50]بشر به موازات این پیشرفت ها ، چندین اثر به طور خاص روی روش های تشخیص شیء سازگار متمرکز شده اند [3, 28, 49]، تسهیل برنامه های ارزشمند مانند Edge Video Analytics یا واقعیت افزوده موبایل. به عنوان مثال ، تقریبی [49] یک چارچوب چند برچ را ارائه می دهد که بر اساس آگاهی از ویژگی های محتوای ویدیویی و بحث در مورد منابع ، بین یک ردیاب و یک ردیاب جابجا می شود. ریمیکس [28] محتوای ویدیویی را به ارمغان می آورد …

Source link