پل زدن بازی و Web3 از طریق Player-First Design | مصاحبه با ریکاردو سیبانی

ریکاردو سیبانی در یک مصاحبه اختصاصی از چشم انداز استراتژیک My Neighbor Alice، یک MMO مبتنی بر بلاک چین که استانداردهای جدیدی را در بازی Web3 ایجاد می کند، رونمایی می کند. سیبانی از برنده شدن در پروژه سال بایننس گرفته تا توسعه ابزارهای محتوای تولید شده توسط کاربر، بینش‌هایی را درباره ایجاد بازی‌های بلاک چین پایدار که تجربه بازیکن را بر پیچیدگی فناوری اولویت می‌دهند، به اشتراک می‌گذارد.

ایشان پاندی: سلام ریکاردو سیبانی، به مجموعه «پشت استارتاپ» ما خوش آمدید. من همسایه آلیس در اوایل موفقیت چشمگیری به دست آورد و به پروژه سال 2021 بایننس تبدیل شد. این شناخت اولیه چه تاثیری بر تصمیمات استراتژیک و چشم انداز شما برای رشد پروژه داشته است؟

ریکاردو سیبانی: دریافت جایزه پروژه سال بایننس در همان اوایل، افتخار و کاتالیزوری برای مسیر استراتژیک ما بود. این به ما نشان داد که یک جامعه قوی در مورد گسترش فناوری Web3 در فضای بازی هیجان زده شده است. این شناخت بر تعهد ما برای دادن قدرت به بازیکنان تاکید کرده است. هر قدمی که برمی‌داریم – خواه توسعه مدیریت کاربر محور یا تمرکززدایی از گیم‌پلی – با این ایده هدایت می‌شود که بازیکنان باید سهم واقعی در بازی داشته باشند. حمایت اولیه دیدگاه ما را تقویت کرد و به ما کمک کرد تا گام‌های بلندپروازانه‌تری در ایجاد جهانی کاملاً غیرمتمرکز و تحت مالکیت جامعه برداریم…

Source link