پست های ویدیویی لینکدین دسترسی 3 برابری بیشتری ایجاد می کند، یافته ها را مطالعه کنید

بر اساس تحقیقات جدید کارولین گیگریچ، کارشناس بازاریابی، فشار لینکدین به محتوای ویدیویی نتایج نشان می دهد.

تجزیه و تحلیل او که در Adweek منتشر شده است، ادعای لینکدین را آزمایش می کند که ویدیو پنج برابر پست های متنی است.

او می نویسد:

کنجکاو برای آزمایش ادعای لینکدین مبنی بر اینکه ویدیوها پنج برابر بیشتر درگیر هستند، می‌خواستم ببینم آیا این تبلیغات ادامه دارد یا خیر. علاوه بر این، با توجه به اینکه 84 درصد از بازاریابان از ویدئو در استراتژی‌های محتوای خود استفاده می‌کنند، من می‌خواستم عمیق‌تر شوم و ارزش واقعی قالب را درک کنم.

یافته های کلیدی

تجزیه و تحلیل 90 روزه گیگریچ نشان داد که پست‌های ویدیویی به طور مداوم نسبت به محتوای نوشتاری دسترسی بالاتری دارند:

  • پست‌های ویدیویی او با کمترین عملکرد تقریباً سه برابر بیشتر از پست‌های نوشتاری با عملکرد برتر را به خود اختصاص داد.
  • موفق ترین ویدیوی او به 774000 بازنده رسید
  • پست های ویدیویی او به طور متوسط ​​حدود 250000 بازدید داشته است

گیگریچ بیشترین موفقیت را با موارد زیر بدست آورد:

  • ویدیوهای زیر 5 دقیقه
  • رویکرد مستقیم به دوربین
  • پست های صبح بین 9 تا 11 صبح EST

علاوه بر این، او خاطرنشان می کند که افزودن استعداد شخصی به ویدیوها ممکن است به عملکرد آنها کمک کرده باشد:

از نظر محتوا، من ویدیوهایم را کمتر از 5 دقیقه نگه می‌دارم و مستقیماً با دوربین درباره فناوری صحبت می‌کنم که همه بتوانند آن را درک کنند تا در دسترس باشد.

من همچنین صبح بین ساعت 9 تا 11 صبح به وقت شرقی پست می گذارم. اگر Gossip Girl فناوری را پوشش می داد، او من بودم. با گذشت زمان، جلوه‌های صوتی سرگرم‌کننده و زیرنویس‌ها را با Capcut اضافه کردم.»

زمان استفاده از پست های متنی

Giegerich می‌گوید که ویدیو برای ایجاد آگاهی در بالای قیف فروش بهترین کار را دارد. وقتی مردم آگاه شوند، پست های متنی ارزش بیشتری دارند.

او بیان می کند:

«پست‌های نوشتاری من بر سه نقطه برتر تعامل غالب هستند، حتی اگر پست‌های ویدیویی من آگاهی بیشتری را به همراه داشته باشد. به‌عنوان مثال، پست‌های من که بر اساس نامزدی نوشته شده‌اند، ۶۸ برابر کمتر از پست‌های ویدیویی من با کمترین کارایی، بازدید داشته‌اند.»

بر اساس آزمایش او، پست‌های متنی توزیع هدفمندتری برای اتصالات او دریافت کردند، در حالی که ویدیوها به افراد خارج از شبکه او توصیه می‌شد.

گیگریچ می افزاید:

یک فرمت بیشتر برای شبکه من هدف قرار می گیرد و دیگری به شدت توسط الگوریتم لینکدین برای مخاطبان خارج از شبکه مستقیم من مورد توجه قرار می گیرد.

فرصت های کسب درآمد محدود

این مطالعه گزینه های محدود درآمدزایی لینکدین را در مقایسه با رقبای خود برجسته می کند:

  • برنامه فعلی پست های حمایت شده و فرصت های مشاوره ارائه می دهد.
  • برنامه شتاب دهنده سازندگان فقط به 100 شرکت کننده محدود شده است که در سال 2022 انتخاب شده اند.
  • این پلتفرم در زمینه ایجاد انگیزه برای سازندگان از TikTok و Instagram عقب است.

این به چه معناست

الگوریتم لینکدین تمایل به ویدیو دارد، اما تحقیقات Giegerich نشان می‌دهد که ویدئو و متن نقش‌های متفاوتی دارند.

پست‌های ویدیویی در آگاهی گسترده برتری دارند و می‌توانند تعداد تاثیرگذاری بیشتری داشته باشند، اگرچه عملکرد آنها اغلب غیرقابل پیش‌بینی است.

در مقابل، پست‌های مکتوب تعامل قوی‌تری را در شبکه‌های مستقر ایجاد می‌کنند.

برای بازاریابان، Giegerich یک رویکرد متعادل را پیشنهاد می‌کند: از ویدیو برای مشاهده استفاده کنید و پست‌های مکتوب را برای تعامل حفظ کنید.


تصویر ویژه: JarTee/Shutterstock

Source link