پر کردن شکاف حزبی: تحلیل نقش رسانه های پخش در شکاف سیاسی

نویسندگان:

(1) Xiaohan Ding، گروه علوم کامپیوتر، ویرجینیا تک، (ایمیل: [email protected])

(2) مایک هورنینگ، بخش ارتباطات، فناوری ویرجینیا، (ایمیل: [email protected])

(3) Eugenia H. Rho، گروه علوم کامپیوتر، ویرجینیا تک، (ایمیل: [email protected] ).

چکیده و مقدمه

کار مرتبط

مطالعه 1: تکامل قطب معنایی در زبان رسانه پخش (2010-2020)

مطالعه 2: کلماتی که قطبیت معنایی را بین فاکس نیوز و سی ان ان در سال 2020 مشخص می کند

مطالعه 3: چگونه قطبش معنایی در زبان رسانه های پخش، قطبیت معنایی را در گفتمان رسانه های اجتماعی پیش بینی می کند

بیانیه بحث و اخلاق

پیوست و مراجع

بحث

افزایش سطح قطبیت معنایی بین دو سازمان خبری پخش عمده، همانطور که در کار ما نشان داده شده است، ممکن است توانایی افراد را برای دستیابی به شکاف های حزبی و درک و حل مسائل به صورت دموکراتیک دشوارتر کند. نحوه بحث CNN و فاکس نیوز در مورد کلمات کلیدی یکسان در برنامه های خود به طور قابل توجهی در سال 2020 متمایز است، جایی که قطبیت معنایی بین این دو ایستگاه در یک دوره 11 ساله به اوج خود می رسد، و شکاف رسانه ای حزبی رو به افزایش که توسط پژوهش های اخیر برجسته شده است را تأیید می کند. نظریه چارچوب بندی استدلال می کند که حتی تغییرات ظریف در جمله بندی در مورد چگونگی یک موضوع …

Source link