پذیرش دانش‌آموز و چالش‌های معلم در نوآوری آموزشی

نویسندگان:

(1) Fabiano Villan، Universidade Luterana do Brasil (ULBRA)، Curso de Licenciatura em Física;

(2) Renato P. dos Santos، Universidade Luterana do Brasil (ULBRA)، PPG em Ensino de Ciências e Matemática (PPGECIM).

خلاصه

معرفی

چارچوب نظری

ZPD و Chat GPT به عنوان یک مشاور مشترک در راهنمایی علمی

روش شناسی

نتایج و تجزیه و تحلیل

نتیجه گیری، قدردانی، بیانیه مشارکت نویسنده، بیانیه در دسترس بودن داده ها

منابع

آپندیس A

APÊNDICE B

نتایج و تجزیه و تحلیل

این بخش نتایج و تجزیه و تحلیل تأثیر روش‌های نوآورانه یاددهی-یادگیری را بر شروع علمی دانشجویان خلاصه می‌کند. در ابتدا، این مطالعه به بررسی دانش قبلی دانش آموزان از روش علمی و تمایل آنها برای مشارکت در شروع علمی، و همچنین ارزیابی مقاومت معلمان در برابر شیوه های آموزشی جدید و چالش های اجرای پروژه می پردازد. متعاقبا، این تحقیق به بررسی انواع موضوعات پژوهشی انتخاب شده توسط دانشجویان و عملکرد در نمایشگاه نهایی می پردازد، از جمله یک مطالعه آماری مختصر در مورد تأثیر نوع راهنمایی بر نتایج. در نهایت، راهنمایی مشترک توسط ChatGPT با مثال‌های خاص توضیح داده می‌شود که ادغام آن در افزایش تحقیقات را برجسته می‌کند.

Source link