پاسخ گوگل به اتهامات “سرقت” محتوای ناشر

یک ناشر در توییتر واکنش خود را نسبت به آنچه که احساس می‌کردند اساساً سرقت محتوای خود بود به نفع Google به اشتراک گذاشت، چیزی که آنها فکر می‌کردند برای ناشر کم یا بدون فایده است.

پاسخ گوگل غافلگیرکننده بود و احتمالاً آن چیزی نبود که ناشران و سئوکاران انتظار داشتند.

ناشر تصویری از یک سایت مارک دار را نشان داد: کارهایی را که باید در دنور انجام دهید با محتوای مستقیم از سایت آنها جستجو کنید.

ناشر در توییتی نوشت:

گوگل اکنون جستجوهای برند Travel Lemming را می‌دزدد (حتی از طریق جستجوی سایت).

آنها لیست ما را – شامل عکسهای اصلی من ? – می گیرند و آن را در یک نتیجه غنی ارائه می کنند تا مردم روی آن کلیک نکنند.

من به معنای واقعی کلمه در آن عکس Red Rocks هستم!…”

این فقط برای جستجوهای مارک و سایت:سرچ هم اتفاق نیفتاد.

گوگل در حال رقابت با ناشر با محتوای ناشرین برای جستجوی منظم کلمات کلیدی مانند نکات سفر در مکزیک بود.

ناشر تصویری از SERP ها را با قابلیت جستجوی عظیمی که از تمام محتوای ناشر استفاده می کند، توییت کرد.

او توییت کرد:

“آنها این کار را در تمام جستجوهای سفر انجام می دهند – بدون مارک و مارک یکسان.

مثال: «نکات سفر در مکزیک» – آنها یک پاسخ هوش مصنوعی و همچنین یک نتیجه غنی دارند که اساساً فقط یک پست وبلاگ کامل، از جمله عکس های دزدیده شده ما را دوباره ایجاد می کند.

باز هم، من در آن عکس در مکزیک هستم!»

این توییت است:

پیگیری کردند این، این و این توییت:

«مثلاً چگونه قانونی است که Google اساساً کل پست‌های وبلاگ را از محتوا و تصاویر سازندگان ایجاد کند؟

من به معنای واقعی کلمه یک مدرک حقوق از برترین دانشکده حقوق در جهان دارم و حتی نمی توانم آن را بفهمم!

اگر از محتوا برای رقابت مستقیم با سازنده استفاده می کنید، استفاده منصفانه اعمال نمی شود.
من نمی توانم بیرون از یک سالن سینما بنشینم، فیلم را روی دیوار نمایش دهم، از آن درآمد کسب کنم و ادعای استفاده منصفانه داشته باشم.

من زمان زیادی را صرف گرفتن آن عکس ها در دنور کردم.

بیش از 10 روز کار برای من و شریک کلارا، برای عکاسی از همه چیز در شهر گشتیم. 100 دلار پول خرج شده در هزینه ورودی جاذبه، گاز، پارکینگ.

حالا گوگل فقط می تواند تمام این مقدار را استخراج کند؟

قبل از اینکه سازندگان بگویند «کافی است»، گوگل چقدر می‌تواند هزینه کند؟

آب قبل از پریدن قورباغه چقدر باید بجوشد؟

نظرات نشان می دهد که تا زمانی که گوگل انحصار جستجو را در اختیار داشته باشد، این یک معضل زندانی است…”

گوگل پاسخ می دهد

SearchLiaison گوگل (با نام مستعار دنی سالیوان) با توضیح درباره آنچه در حال وقوع است پاسخ داد. آنها توضیح دادند که چگونه نتیجه غنی که از کل محتوای ناشر استفاده می کند، پیوندی به صفحه وب ناشر نیز دارد.

عاقلانه، SearchLiaison اصرار نداشت که گوگل درست است. در عوض، پاسخ آنها همدردی با وضعیت اسفناک ناشر بود.

SearchLiaison احتمالاً احساس ناشر را درک کرده است زیرا برخلاف بسیاری از کارمندان Google، دنی سالیوان برای چندین دهه ناشر بوده است. او، احتمالاً بیش از هر کارمند دیگری در گوگل، می داند که بودن در آن سوی حصار گوگل چگونه است.

SearchLiaison توییت کرد:

«هی نیت، این مورد توجه من قرار گرفت. من بازخورد را به تیم منتقل خواهم کرد. مطمئناً این یک ویژگی جدید نیست. در جای دیگری از تاپیک، شما در مورد پاسخ هوش مصنوعی صحبت می کنید، و من تقریباً مطمئن هستم که اینطور نیست. این راهی برای اصلاح یک پرس و جو اولیه و جستجو در نتایج بیشتر است.

با مثالی که اشاره کردید، وقتی فهرست را گسترش می‌دهید، تصویر شما با اعتبار وجود دارد. اگر کلیک کنید، یک پیش نمایش با نمای بزرگتر ظاهر می شود و به افراد اجازه می دهد از سایت بازدید کنند. من شخصاً از طرفداران پیش نمایش برای کلیک کردن نیستم.

فکر می کنم باید مستقیماً روی سایت کلیک کند (بازخوردی که قبلاً به صورت داخلی به اشتراک گذاشته بودم، و دوباره این کار را انجام خواهم داد). اما از نحوه عملکرد Google Images استفاده می‌کند، جایی که پیش‌نمایش بزرگ‌تری وجود دارد که به افراد کمک می‌کند تصمیم بگیرند که آیا یک تصویر با جست‌وجویشان مرتبط است یا خیر. سایت شما نیز در آنجا فهرست شده است. روی آن کلیک کنید، مردم به سایت شما می‌رسند.»

اگر نمی‌خواهید تصاویرتان در جستجوی Google ظاهر شوند، این توضیح می‌دهد که چگونه آنها را مسدود کنید:
https://developers.google.com/search/docs/crawling-indexing/prevent-images-on-your-page

من گمان می‌کنم که ترجیح می‌دهید گزینه‌ای را ترجیح دهید که در ویژگی‌های خاص به‌عنوان ریز عکس‌ها ظاهر نشوند. ما آن نوع کنترل گرانول را نداریم، اما بازخورد را نیز ارسال خواهم کرد.»

SearchLiaison با پاسخ توییتی دیگری پیگیری کرد:

“من از افکار و نگرانی های شما قدردانی می کنم. انجام میدهم. هدف کلی این است که جستجو را بهتر کنیم، که شامل حصول اطمینان از اینکه مردم واقعاً به وب باز ادامه می‌دهند – می‌دانیم که برای پیشرفت ما، وب باز باید رشد کند.

اما من همچنین می توانم درک کنم که این ممکن است از نحوه نمایش برخی از ویژگی ها واضح به نظر نرسد.

من قصد دارم این نگرانی ها را با تیم جستجو در میان بگذارم، زیرا آنها مهم هستند.

شما و سایر سازندگانی که محتوای خوبی تولید می‌کنید (و زمانی که در نتایج برتر رتبه‌بندی می‌شوید، ما می‌گوییم محتوای خوبی است) باید احساس کنید که از شما حمایت می‌کنیم.

ما باید ببینیم که چگونه آنچه می گوییم و ویژگی های ما چگونه کار می کند این احساس را در شما تضمین می کند.

من پاسخ شما را به عنوان بخشی از این درج خواهم کرد.»

آیا نتایج غنی گوگل ناعادلانه است؟

تعریف قانونی از عادلانه بودن وجود دارد و ممکن است Google حق قانونی استفاده از محتوای وب‌سایت را داشته باشد به گونه‌ای که این تصور را ایجاد کند که Google در حال «دزدیدن» محتوا از ناشر است تا از آن ناشر با محتوای خودش بالاتر باشد.

اما یک تعریف عقل سلیم ذهنی از بازی جوانمردانه نیز وجود دارد که در قلب خود احساس می کنید. شاید این همان مفهوم انصاف است که بسیاری از ناشران احساس می کنند وقتی به نظر می رسد Google از محتوای آنها به گونه ای استفاده می کند که به نظر می رسد بیشتر به نفع Google باشد تا ناشر.

آیا این یکی از آن موقعیت‌هایی است که فقط به این دلیل که می‌توانید در پارادایم قرار می‌گیرد به این معنی نیست که باید؟

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور