مایکروسافت در تلاش است تا با کاهش پیچیدگی، تجربه خرید آنلاین را برای مشتریان بهبود بخشد.
خریداران آنلاین با نکات دردناکی مانند یافتن معاملات معتبر، تعیین اینکه کدام بررسی های محصول معتبر هستند، و پیمایش در طیف گسترده ای از محصولات مواجه می شوند.
هدف ابزارهای خرید مایکروسافت، از جمله ابزارهای موجود در بینگ، مایکروسافت اج، مایکروسافت استارت و اوت لوک، رفع این نقاط دردناک است.
ابزارهای جدید مجهز به هوش مصنوعی برای Bing و Edge
مایکروسافت ویژگیهای تجارت الکترونیک جدیدی را برای موتور جستجوی Bing و مرورگر وب Edge راهاندازی کرده است که از هوش مصنوعی برای سادهسازی تجربه خرید برای کاربران استفاده میکند.
این ابزارهای جدید برای سهولت خرید، از یافتن اقلام گرفته تا مقایسه محصولات تا خرید، طراحی شده اند.
آنها اطلاعاتی را از منابع معتبر در اختیار خریداران قرار می دهند تا به آنها در تصمیم گیری بهتر برای خرید کمک کنند.
راهنمای خرید

بینگ و مایکروسافت اج اکنون یک ویژگی راهنمای خرید ارائه میکنند تا به مردم کمک کند حتی زمانی که مطمئن نیستند از چه چیزی میخواهند خرید کنند.
به عنوان مثال، شخصی که Bing را برای «لوازم دانشگاهی» جستجو میکند، مجموعهای سفارشی از توصیهها را دریافت میکند که بهترین گزینهها را در دستههای مختلف مانند لپتاپ، کولهپشتی و ماشینحساب برجسته میکند.
توصیه ها همراه با نمودارهای مقایسه آسان برای مشاهده جزئیات محصولات مشابه در کنار هم هستند.
راهنمای خرید در حال حاضر برای کاربران در ایالات متحده در دسترس است، اگرچه مایکروسافت قصد دارد به مرور زمان آنها را برای سایر کشورها در دسترس قرار دهد.
افرادی که از مرورگر وب Edge استفاده می کنند می توانند راهنمای خرید را از طریق نوار کناری مرورگر یا از طریق ویژگی چت Bing پیدا کنند.
بررسی های خلاصه شده برای تصمیم گیری های آگاهانه

زمانی که انتخاب ها و بررسی های زیادی وجود دارد، انتخاب یک محصول می تواند چالش برانگیز باشد.
بینگ چت دارای یک ویژگی جدید است، خلاصه مرور، که نکات مهم و دیدگاه های رایج در مورد یک محصول را خلاصه می کند.
این ویژگی در سرتاسر جهان به موقع برای دوره خرید بازگشت به مدرسه در حال گسترش است.
مطابقت قیمت برای بهترین معاملات

مایکروسافت یک ویژگی تطبیق قیمت جدید را به ابزارهای خرید خود در Bing و Edge اضافه کرده است که قیمت یک کالا را حتی پس از خرید آن ردیابی می کند.
اگر قیمت پس از خرید کاهش یابد، این ویژگی میتواند به شما کمک کند تا بابت تفاوت از خردهفروش بازپرداخت کنید.
ویژگی تطبیق قیمت مایکروسافت با خرده فروشان بزرگ ایالات متحده با سیاست های مطابقت قیمت کار می کند. به مرور زمان در کشورهای بیشتری منتشر خواهد شد.
به طور خلاصه
هدف ویژگیهای خرید مبتنی بر هوش مصنوعی مایکروسافت، سادهسازی بخشهایی از تجربه خرید آنلاین است که اغلب میتواند مشتریان را ناامید کند.
در حالی که این ابزارها در حال حاضر محدود به Bing، Edge و Start هستند، آنها پتانسیل هوش مصنوعی را برای افزودن ارزش در تجارت الکترونیک نشان می دهند.
با این حال، هوش مصنوعی هنوز ناقص است، بنابراین توصیه های آن را دوباره بررسی کنید.
منبع: مایکروسافت
تصویر ویژه: ssi77/Shutterstock