جینی ماروین رابط Google Ads اعلام کرده است که کلمات کلیدی منفی در سطح حساب اکنون برای تبلیغ کنندگان Google Ads در سراسر جهان در دسترس هستند.
این ویژگی که برای اولین بار در سال گذشته اعلام شد و برای چندین ماه در حال آزمایش بوده است، به تبلیغ کنندگان اجازه می دهد کلمات کلیدی را برای حذف ترافیک از همه کمپین های جستجو و خرید و همچنین بخش جستجو و خرید Performance Max اضافه کنند تا ایمنی بیشتر برند و مناسب بودن
1/3 برخی متوجه شده اند که کلمات کلیدی منفی سطح حساب در سطح جهانی شروع به انتشار کرده اند. از تنظیمات حساب، میتوانید کلمات کلیدی را برای حذف ترافیک از همه کمپینهای جستجو و خرید، و بخش جستجو و خرید PMax برای ایمنی نام تجاری اضافه کنید: https://t.co/B0VBApPVCm
— AdsLiaison (@adsliaison) 27 ژانویه 2023
تبلیغکنندگان میتوانند از صفحه تنظیمات حساب به این ویژگی دسترسی داشته باشند تا مطمئن شوند که کمپینهایشان با ارزشهای برند و مخاطبان هدفشان همخوانی دارد.
این امر به ویژه برای برندهایی که میخواهند از ظاهر شدن در زمینههایی که ممکن است نامناسب یا به اعتبار آنها آسیب بزند اجتناب کنند، مهم است.
علاوه بر مزایای ایمنی برند، افزودن کلمات کلیدی منفی در سطح حساب، فرآیند مدیریت کمپین را برای تبلیغکنندگان کارآمدتر میکند.
به جای اضافه کردن کلمات کلیدی منفی به کمپینهای فردی، تبلیغکنندگان میتوانند آنها را در سطح حساب مدیریت کنند و در زمان صرفهجویی کنند و احتمال خطای انسانی را کاهش دهند.
دیگر لازم نیست نگران تکرار کلمات کلیدی منفی در کمپین های متعدد یا از دست دادن موارد حیاتی برای ایمنی برند خود باشید.
علاوه بر این، کلمات کلیدی منفی در سطح حساب می توانند دقت هدف گذاری تبلیغات را با حذف کلمات کلیدی نامربوط یا با عملکرد پایین که ممکن است بر عملکرد کمپین تأثیر منفی بگذارند، بهبود بخشند. این می تواند منجر به ترافیک با کیفیت بالاتر و بازگشت سرمایه بهتر شود.
Google Ads طیف وسیعی از کنترلهای تناسب برند موجود را ارائه میکند، از جمله انواع موجودی، برچسبهای محتوای دیجیتال، حذف مکانها و کلمات کلیدی منفی در سطح کمپین.
ماروین اضافه کرد که گوگل ادز در حال گسترش کلمات کلیدی منفی در سطح حساب کاربری برای رسیدگی به موارد استفاده مختلف است و به زودی موارد بیشتری برای به اشتراک گذاشتن خواهد داشت.
این عرضه برای کنترل بیشتر برندها بر تبلیغاتشان و حصول اطمینان از اینکه کمپین های آنها مخاطبان مناسب را هدف قرار می دهند، ضروری است.
تصویر ویژه: پریماکوف/شاتراستاک