ویژگی‌های جدید Google Analytics به رفع فهرست‌های محصولات پنهان کمک می‌کند

Google Analytics ویژگی‌های جدیدی را اضافه می‌کند تا به بازرگانان کمک کند فهرست‌های محصولات پنهان را شناسایی و اصلاح کنند، و دید در Google Shopping را بهبود می‌بخشد.

  • Google Analytics اکنون هشدارهای عدم تایید محصول را مستقیماً در داشبورد خود نشان می دهد.
  • به گفته گوگل، تاجران ممکن است 3000 کلیک احتمالی در هفته را به دلیل خطاهای فهرست از دست بدهند.
  • گروه‌های کانال سفارشی اکنون از پارامترهای محتوای آگهی دستی برای ردیابی بهتر پشتیبانی می‌کنند.

Source link