ویدئو به 95 درصد از خریداران B2B سازمانی در تبدیل کمک می کند [Survey Results]

وقتی صحبت از جذب و تبدیل خریداران B2B به میان می‌آید، ویدیو یک ابزار ضروری در زرادخانه بازاریابی شما است.

بر اساس نتایج نظرسنجی جدید Brightcove و Ascend2، کاملاً 95٪ از خریداران B2B می‌گویند که ویدیو نقش مهمی در پیشبرد خرید آنها دارد.

محققان از بیش از 300 تصمیم گیرنده B2B در سازمان هایی که بیش از 50 میلیون دلار درآمد در سرتاسر آمریکای شمالی و بریتانیا ایجاد می کردند، نظرسنجی کردند.

این یافته‌ها به ما نگاهی اجمالی به فرآیندهای تصمیم‌گیری خریداران B2B سازمانی امروزی می‌دهد، و اینکه چگونه در دسترس بودن ویدیو بر محصولات و خدماتی که در نهایت خریداری می‌کنند تأثیر می‌گذارد.

چگونه ویدئو به خریداران B2B در تصمیم گیری کمک می کند

به گفته 70 درصد از پاسخ دهندگان، ویدئو بهترین قالب محتوا برای ایجاد آگاهی از مشکلات مربوط به کسب و کار است.

خریداران B2B برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد محصولات و خدماتی که در نظر دارند، یاد بگیرند که چگونه یک مشکل را حل کنند، برای درک بهتر مشکلی که دارند و موارد دیگر، به ویدیو مراجعه می کنند.

در اینجا هفت روش برتری است که پاسخ دهندگان نظرسنجی گفتند که ویدیوها مفیدترین هستند:

چگونه ویدئو به خریداران B2B در تصمیم گیری برای خرید کمک می کند (یافته های نظرسنجی).منبع تصویر: Brightcove B2B Video Marketing گزارش

پاسخ دهندگان گفتند که ویدئو یک رسانه با تاثیر بالا است و 70٪ موافق بودند که ویدئو بیشترین تاثیر را نسبت به سایر قالب های محتوا دارد.

ویدئو برای ایجاد اعتماد و آگاهی عالی است

  • 93 درصد از خریداران B2B می گویند که ویدیو در ایجاد اعتماد در توانایی شرکت برای اجرای وعده هایش مهم است.
  • 97 درصد از بینندگان ویدیوی اخیر می گویند که پس از مصرف محتوای ویدیویی خود، از ارتباطات فروش یک کسب و کار استقبال بیشتری می کنند.
  • 88 درصد از خریداران B2B مورد بررسی، ویدئوهایی را برای اطلاع از محصولات یا خدمات یک شرکت در سه ماه گذشته تماشا کرده اند.

این یک قالب مفید برای جالب تر کردن موضوعات پیچیده و درک آسان تر است.

در واقع، 81 درصد از پاسخ دهندگان گفتند که ترجیح می دهند توضیحی درباره یک محصول یا خدمات پیچیده را در قالب ویدیو ببینند.

اینها برترین بخش ها/موضوعاتی بودند که خریداران B2B ویدیو را بر سایر انواع محتوا ترجیح می دهند:

اکثریت قریب به اتفاق خریداران B2B می گویند که ویدئو بخش مهمی از تقویت اعتماد آنها به توانایی سازمان برای انجام وعده هایش است.  تیمنبع تصویر: Brightcove B2B Video Marketing گزارش

خریداران B2B چه نوع ویدیوهایی را تماشا می کنند؟

تقریباً دو سوم (65٪) از خریداران B2B گفتند که ویدیو مفیدترین قالب برای تحقیق در مورد راه حل های بالقوه برای مشکلاتی است که سعی در حل آنها دارند.

اما چه نوع ویدیوهایی ممکن است در بین مخاطبان B2B شما طنین انداز شود؟

طبق این نظرسنجی، اینها انواع ویدیوهایی هستند که توسط خریداران B2B سازمانی در 3 ماه گذشته بیشترین بازدید را داشته اند:

  • ویدیوهای بررسی محصول
  • دموی محصول
  • آموزش و آموزش
  • ویدیوهای زنده از جمله وبینار
  • فیلم های آموزشی
  • داستان های برند
  • خلاصه روند صنعت
  • توصیفات مشتری
  • مصاحبه های رهبری فکری

سایر نکات کلیدی بازاریابی ویدئویی B2B

در میان سایر بینش های ویدئویی B2B، این نظرسنجی نشان می دهد که:

  • 83 درصد از خریداران B2B ترجیح می‌دهند محصولی را از طریق ویدیو به صورت نوشتاری بازدید کنند.
  • 92 درصد از مدیران B2B ترجیح می دهند از طریق ویدئو به نماینده فروش معرفی شوند تا ارتباط کتبی.
  • 52 درصد از خریداران B2B اظهار داشتند که ویژگی‌های تعاملی مانند پیوند به محتواهای دیگر، انتخاب تجربه سفر خود، و دکمه‌های «پسندیدن/نپسندیدن» برای عناصری که در یک ویدیوی مرتبط با کسب‌وکار گنجانده شده است، بیشترین اهمیت را دارند.

گزارش کامل را از Brightcove دانلود کنید تا یافته‌های نظرسنجی B2B سازمانی در مورد میزان اهمیت سرعت و زمان بارگذاری، تأثیرات ویدیو بر وفاداری و حمایت، نحوه جمع‌آوری مجدد وبینارها و سایر قالب‌های محتوا و موارد دیگر از Brightcove.

منابع بیشتر:


تصویر ویژه: Shutterstock.com/4 دختر 1 پسر