جدول پیوندها
چکیده و 1 مقدمه
2.1 تست نرم افزار
2.2 گیمیفیکیشن تست نرم افزار
3 ادغام پیوسته بازی سازی و 3.1 چالش در آموزش تست نرم افزار
3.2 عناصر گیمیفیکیشن Gamekins
3.3 عناصر بازی سازی شده و برنامه درسی تست
4 راه اندازی آزمایش و 4.1 دوره تست نرم افزار
4.2 ادغام Gamekins و 4.3 شرکت کنندگان
4.4 تجزیه و تحلیل داده ها
4.5 تهدید برای اعتبار
5.1 RQ1: دانش آموزان چگونه از Gamekins در طول دوره استفاده کردند؟
5.2 RQ2: دانش آموزان چه رفتار آزمونی از خود نشان دادند؟
5.3 RQ3: دانش آموزان چگونه ادغام Gamekins در پروژه های خود را درک کردند؟
6 کارهای مرتبط
7 نتیجه گیری، قدردانی و مراجع
4.4 تجزیه و تحلیل داده ها
تجزیه و تحلیل آزمایش شامل مقایسه نتایج به دست آمده از دانش آموزان شرکت کننده است. برای تعیین اهمیت هر گونه تفاوت، از آزمون دقیق WilcoxonMann-Whitney استفاده می کنیم. [34] با سطح معنی داری 0.05 = 𝛼.
4.4.1 RQ1: دانش آموزان چگونه از Gamekins در طول دوره استفاده کردند؟ داده های جمع آوری شده توسط Gamekins، از جمله چالش ها و ماموریت های فعلی، تکمیل شده و رد شده، در فایل های پیکربندی هر کاربر ذخیره می شود. این داده ها را می توان به راحتی برای ارزیابی بیشتر استخراج کرد که تمرکز تحلیل ما در این سوال تحقیق است. ما…