برخلاف محیط های پیش فرض ، ابر دنیای مقیاس پذیر است ، که در آن برنامه ها پراکنده می شوند و در صورت لزوم بار کار کانتینر می شوند. سیاههها در زمینه عدم موفقیت خدمات ، خرابی عملکرد یا رفتار غیر عادی قابل توجه هستند. آنها امکان نظارت بر درخواست ها در چندین ظروف موجود در ابر را در اختیار توسعه دهندگان قرار می دهند. از این رو ، تجزیه و تحلیل ورود به سیستم نقش مهمی در جهان فعلی ایفا می کند و در دراز مدت ، نقص و وضوح شتاب و اشکال را نیز فراهم می کند.
زمینه
به عنوان یک مهندس نرم افزار ، یکی از مسئولیت ها حل نقص مطرح شده به عنوان بخشی از آزمایش سیستم ، آزمایش ادغام یا شماره گزارش شده توسط کاربران نهایی است. در طی این فرآیند وضوح نقص ، یکی از مهمترین مراحل انجام تجزیه و تحلیل علت اصلی (RCA) است که به ما کمک می کند تا به طور مؤثر مسئله را ببندیم و به طور دائم از عدم اطمینان آینده نقص باز شود.
در معماری میکروسرویس ، نتیجه ای پس از ترکیبی از میکروسرویس های مختلف در تعامل حاصل می شود. از این رو ، این یک کار خسته کننده برای هر کسی است که به راحتی ریشه مشکل را تشخیص دهد و سریعاً راه حل ارائه دهد.
چگونه می توان در Google Log Explorer مشکلات را مطرح کرد؟
قبل از ورود به Google Log Explorer ، آن را به عنوان یک شهر کاملاً جدید فکر کنید. سیاههها به عنوان علائم خیابانی عمل می کنند که به سمت آنچه اتفاق افتاده است …