واکنش به Google Core بروزرسانی اصلی و اخبار بازاریابی دیجیتال این هفته Google [PODCAST]

در قسمت این هفته از ساعت بازاریابی ، گرگ فین ، مارک سالتارلی و کریستین “شپ” زیرنهلد میزبان بزرگترین اخبار بازاریابی دیجیتال در هفته هستند.

بعلاوه ، آیا می توانیم برای به روزرسانی هسته دسامبر 2020 نام بهتری ارائه دهیم؟ احتمالاً آنقدرها هم سخت نیست.

اگر قادر به گوش دادن در Spotify نیستید ، حتماً نسخه ویدیویی نمایش را از کانال YouTube Search Engine Journal بگیرید.

https://www.youtube.com/watch؟v=DD2dIIz12ZU

گوگل تأیید کرد که آخرین به روزرسانی الگوریتم هسته ای ، به روز رسانی هسته ای دسامبر 2020 ، از 3 دسامبر 2o20 آغاز می شود.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

داده های اولیه از زمان شروع به روزرسانی فعالیت زیادی را نشان می دهند ، اما تا زمانی که در یک هفته یا این زمان پخش کامل نشود ، اثرات ماندگار آن مشخص نیست. بسیاری از مدیران وب سایت ها از انتشار چنین تغییر بزرگی در فصل خرید تعطیلات از Google ناامید شدند.

در گزارش جدیدی که این هفته منتشر شد ، Shopify روند مهمی را که بر وضعیت تجارت در سال 2021 و بعد از آن تأثیر خواهد گذاشت ، باز می کند.

پیش بینی های اصلی عبارتند از:

  • مصرف کنندگان جوان فضای خرده فروشی را متزلزل خواهند کرد.
  • خرده فروشی فیزیکی با تأکید بر پرداخت بدون تماس ، قرارهای خرید و گزینه های جایگزین وانت به تکامل خود ادامه خواهد داد.
  • تأکید بیشتر بر حمایت از مارک های مستقل و خرده فروشان.
  • مصرف کنندگان محصولات بیشتر سازگار با محیط زیست را انتخاب می کنند.
  • اخلال در صنایع بانکی ، مالی و وام دهی.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

YouTube گزینه های بیشتری را برای سازندگانی اعلام کرده است که استفاده از ویژگی Premieres را برای معرفی محتوای جدید انتخاب می کنند.

به طور بالقوه هیجان انگیزترین بروزرسانی ، توانایی ایجاد پیش پرده هایی برای YouTube Premieres است تا سازندگان بتوانند طعم و مزه محتوای جدید را به مخاطبان خود بچشانند.

گزینه جدید تغییر مسیر مستقیم به کانال ها امکان می دهد پیش از نمایش های ویدئویی خود ، پیش نمایش های زنده را میزبانی کنند. پس از پیش نمایش ، بینندگان به طور خودکار به ویدیوی Premiere منتقل می شوند.

سرانجام ، YouTube به سازندگان گزینه های بیشتری برای شمارش معکوس ویدئوی Premiere و امکان برنامه ریزی Premieres از تلفن هایشان را داد.

گوگل در ماه مه اعلام کرد که برخی تبلیغات “سنگین” از Google Chrome را مسدود می کند. این هفته ، اقدام به مسدود کردن تبلیغات در وب سایت نیویورک تایمز توسط آرون پیلهوفر.

در بخش بخش هفته ، ماری هاینز در این فصل از تعطیلات گوگل در لیست شیطان خود است.

سپس ، ICYMI ، برت وسترمن برخی از اسناد راهنمای به روز شده Google Ads را به اشتراک می گذارد که همه تبلیغ کنندگان برای نشانه گذاری نیاز دارند.

ما در طول دور رعد و برق خود به سوزش های بازاریابی دیجیتال شما پاسخ خواهیم داد:

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

  • چه کسی به طور رسمی با پیشنهاد حداکثر تبدیل تبدیل شده است؟
  • درباره شاخص جدید صفحه تجربه در نتایج جستجوی Google چه باید بدانید؟
  • چه زمانی توییتر محدودیت فرکانس را به انواع کمپین ها اضافه کرد؟
  • اکنون از کجا می توانید برنامه های افزودنی فرم سربی Google Ads را اجرا کنید؟ (نکته: نه نتایج جستجوی دسک تاپ).
  • چرا نباید برای مشاوره مالی به TikTok مراجعه کنید؟
  • چگونه کانادایی ها می توانند فروشگاه آنلاین خود را به صورت رایگان احداث کنند؟ (اگرچه ما آن را توصیه نمی کنیم.)

برای عضویت در این برنامه و خواندن تمام مقالات ارائه شده در نمایش امروز ، به سایت ساعت بازاریابی مراجعه کنید.

با تشکر از اسپانسر ما ، Upfluence! با پلتفرم همه در یک Upfluence ، بازاریابان می توانند کمپین های بازاریابی اینفلوئنسر خود را ساده کرده و برنامه تأثیرگذار خود را در کمترین زمان مقیاس بندی کنند.


اعتبار ویژه تصویر: سامانتا هانسون ، سرو شمالی