سازنده YouTube Creator Liaison Rene Ritchie به سازندگان محتوا توصیه کرده است که سازگار با تغییرات تبلیغاتی میانه رول آینده YouTube باشد.
این تغییرات در تاریخ 12 ماه مه اجرا می شود و نحوه ظاهر تبلیغات در فیلم ها را تغییر می دهد.
پیشینه
از 12 مه ، YouTube سیستم جدیدی را در اولویت قرار دادن مکان های تبلیغاتی میانی در طول استراحت محتوای طبیعی به جای در لحظه های بالقوه مختل کننده اجرا می کند.
YouTube به طور خودکار تبلیغات را در انتقال طبیعی در فیلم ها قرار می دهد ، اما سازندگان در صورت تمایل می توانند مکان های تبلیغاتی را به صورت دستی کنترل کنند.
این به روزرسانی یک رویکرد ترکیبی را معرفی می کند و به سازندگان این امکان را می دهد تا همزمان از مکان های اتوماتیک و دستی استفاده کنند.
طبق آزمایش اولیه یوتیوب ، کانال هایی که این رویکرد ترکیبی را اتخاذ می کنند ، افزایش متوسط درآمد 5 ٪ AD را مشاهده کرده اند.
استراتژی سازگاری ریچی
ریچی با به اشتراک گذاشتن رویکرد خود در X ، مراحل خاصی را که با کانال YouTube خود انجام می دهد ، بیان کرد:
وی گفت: “من در میانه های میانه اتومبیل روشن می شوم ، زیرا این سیستم با راه اندازی و با گذشت زمان بهبود و بهینه سازی می شود. برای فیلم های جدید ، من به صورت دستی اسلات های اضافی را وارد می کنم اگر و در صورت لزوم در جایی که فکر می کنم بهترین تجربه را برای بینندگان فراهم می کند. “
برای محتوای موجود ، ریچی یک رویکرد اولویت بندی شده را توصیه می کند ، با بیان:
“برای کاتالوگ پشت ، من با ساعت مچی فعلی مرتب سازی می کنم و همین کار را برای فیلم های برتر 20-50 تماشا شده انجام می دهم.”
حفظ کنترل خالق
ریچی نگرانی های مربوط به YouTube را به طور بالقوه حذف گزینه های قرار دادن دستی:
“هیچ کس مکان های دستی میانه را از بین نمی برد. سازندگان هنوز هم می توانند اسلات را در هر کجا و هر زمان که بخواهیم قرار دهند. “
وی به سازندگان یادآوری کرد که اسلات های تبلیغاتی تعیین شده ، قرار دادن تبلیغات را تضمین نمی کنند ، اما نشان می دهد که تبلیغات به طور بالقوه می توانند ظاهر شوند.
ریچی موازی با تجزیه و تحلیل حفظ YouTube بود و توضیح داد که چگونه ابزار جدید بازخورد تبلیغات بینش ارزشمندی را ارائه می دهد.
وی گفت: “در روزهای قبل از نمودار حفظ در تجزیه و تحلیل ، معرفی 10 ثانیه ای من ممکن است باعث شده است که یک تن از مردم از این فیلم غرق شوند و من هرگز آن را نمی دانستم. به همین ترتیب ، من هنوز هم می توانم آن شکاف میانه رول را در هر مکانی که می خواهم قرار دهم ، اما اکنون اطلاعاتی در مورد نحوه عملکرد آن دریافت می کنم. “
پیشرفت های مداوم
YouTube به طور فعال سیستم تشخیص خودکار را پالایش می کند و پس از راه اندازی ماه مه به بهبود آن ادامه خواهد داد.
ریچی خاطرنشان می کند که علاقه متقابل به مؤثرتر کردن رول های میانه وجود دارد:
“YouTube و سازندگان درآمد مشترک دارند ، بنابراین به نفع همه این است که رول های میانی بهتر کار کنند.”
چه سازندگان اکنون باید انجام دهند
بر اساس راهنمایی رسمی YouTube و توصیه های ریچی ، سازندگان باید:
- در صورت نیاز ، قرار دادن خودکار میانه رول را فعال کنید
- ابتدا محتوای کاتالوگ پشتی با عملکرد بالا را مرور کنید
- از ابزار جدید بازخورد برای شناسایی مکان های تبلیغاتی بالقوه مخرب استفاده کنید
با توسعه سیستم ، بازخورد خود را به YouTube ادامه دهید. این تعامل با ریچی نشان می دهد که تیم در حال گوش دادن است.
تصویر برجسته: Alejo Bernal/Shutterstock