هیچ راه اندازی تاکنون شکست خورده است زیرا وبلاگ ندارد

در جایی در طول مسیر ، بازاریابی استارتاپ توسط منطق اقتصاد خالق ربوده شد.

بنیانگذاران اکنون معتقدند:

  • “اگر مخاطب بسازم ، زمان راحت تر می فروشم.”
  • “اگر محتوای ارزشمندی را ارسال کنم ، مشتریان به من می آیند.”
  • “محتوا چگونه اعتماد می کنید.”

همه اشتباه

هیچ راه اندازی تاکنون شکست خورده است زیرا وبلاگ ندارد. یک راه اندازی با رشد بالا را نامگذاری کنید که شکست خورده است زیرا استراتژی بازاریابی محتوا ندارد.

شما نمی توانیدبشر چون هرگز اتفاق نیفتاده است.

استارتاپ ها شکست می خورند زیرا: 1) آنها مناسب بازار محصول را پیدا نکردند. 2) آنها مانند احمق ها صرف کردند. 3) دسته کوچک موسیقی جاز مالی لرزان به علاوه عملیات بد.

نه به این دلیل که آنها پست متوسط ​​”10 هک رشد SaaS” را رد کردند.

پرونده در برابر بازاریابی محتوا

محتوا فقط وقت شما را نمی خورد –این قرار است برای ناهار استارتاپ شما را بخوردبشر شما فکر می کنید که در حال ساختن چیزی هستید ، اما واقعاً ، شما فقط پیکسل ها را در حال جابجایی هستید و آن را شتاب می نامید. شما خواهید مرد زیرا به جای ضروری بودن بهترین فکر خود را در مورد جالب بودن هدر می دهید.

سعی نکنید یک شرکت رسانه ای باشید که حتی متوجه نشده اید که چگونه یک تجارت باشید.

شما قدرتمندترین دارایی خود را نادیده می گیرید: محصول خود

بهترین راه اندازی ها نیازی به یک استراتژی کامل LinkedIn ندارند. آنها به یک محصول آنقدر خوب احتیاج دارند که مردم نمی توانند تعطیل شوند …

Source link