هک کردن روانشناسی نام های تجاری

عکس پروفایل نویسنده

@برایان والاسبرایان والاس

بنیانگذار @ NowSourcing. همکار @ Hackernoon ، مشاورGoogleSmallBiz ، Podcaster ، اینفوگرافیک

همه می خواهند بدانند: “نام چیست؟” به راستی ، س questionال باید این باشد “آنچه در نام نیست؟”

Tech امروزه یک تجارت پر رونق است ، با تعداد زیادی صنعت جدید ، مخاطبان گسترده و رقابت های مختلف از گوشه و کنار جهان.

اگر می خواهید آن را بزرگ کنید ، باید برجسته شوید. متأسفانه ارائه محصولات منحصر به فرد یا کدهای تبلیغاتی دیگر کافی نیست. جذابیت کسب و کار شما باید مانند سایر موارد موجود در بازار ، توانمندسازی خریداران ، جذب مشاغل و حفظ مشتری نباشد. این قدرت برند سازی است.

نام تجاری خوب با نام تجاری خوب آغاز می شود. متاسفانه ناخن زدن این کار همیشه به آسانی که فکر می کنید نیست. نام تجاری ضعیف بیش از سود آن آسیب می رساند. در واقع ، بسیاری از آنها نشان دهنده عدم همدلی یا خودآگاهی از طرف شرکت است. نام تجاری نامناسب باعث تبلیغات بد ، توجه ضعیف رسانه ها و واکنش آنلاین می شود. تغییر قانونی نام تجاری بیش از 180،000 دلار هزینه دارد.

از لحاظ روانشناختی ، نام های تجاری باید مخاطبان زیادی را مجذوب خود کنند و ماهیتی ماندگار داشته باشند. برای هک کردن سیستم ، سعی کنید از جزئیات کمی استفاده کنید. در برابر اصرار برای سوار شدن بر روی موج های مد موقت مقاومت کنید. نه تنها …