هوش مصنوعی و آینده بازاریابی دیجیتال

هوش مصنوعی (AI) به طور گسترده ای در دسترس است و آن را به یک ابزار عالی برای بازاریابان دیجیتال تبدیل کرده است. به گفته 61 درصد از بازاریابان ، هوش مصنوعی ضروری ترین عنصر برنامه تجاری آنها است. نقش مهمی در موفقیت هر تلاش بازاریابی، از مرحله برنامه ریزی تا مراحل تبدیل و وفاداری مشتری دارد.

تصویر
عکس پروفایل تنویر احمد هکر نون

تنویر احمد

نوشتن مطالب فنی علاقه من است. من تجربه زیادی در زمینه نوشتن در زمینه فنی دارم.

با گذشت زمان ، الزامات نوشتن و تولید محتوا به حدی افزایش یافته است که سازمان ها دیگر نمی توانند کل منابع خود را به تولید محتوا و نوشتن و در عین حال تمرکز بر رشد اختصاص دهند.

وقتی صحبت از هوش مصنوعی (AI) می شود ، مردم ممکن است به الکسا ، سیری یا اتومبیل های خودران فکر کنند. با این حال، حقیقت هوش مصنوعی این است که میلیون‌ها ابزار و برنامه‌های کاربردی بی‌صدا در پشت صحنه کار می‌کنند تا با خودکار کردن فعالیت‌های معمول یا ایجاد پیش‌بینی، زندگی ما را آسان‌تر کنند.

هوش مصنوعی (AI) به طور گسترده ای در دسترس است و آن را به ابزاری عالی برای بازاریابان دیجیتال تبدیل کرده است. هوش مصنوعی تأثیر قابل توجهی بر تصمیمات مشتریان شما دارد و به شما این امکان را می دهد تا توصیه های مربوطه را ارائه دهید و خدمات سریع مشتریان را ارائه دهید.

هوش مصنوعی در حال تغییر شکل بازاریابی دیجیتال است

بدون شک هوش مصنوعی …