نوامبر است، به این معنی که فصل تعطیلات آغاز شده است – و همراه با آن، هجوم سفارشات آنلاین.
اکثر مصرف کنندگانی که چیزی را به صورت آنلاین سفارش داده اند، با تاخیر، تلاش برای تحویل ناموفق یا بدتر از آن – بسته های گم شده مواجه شده اند. صادقانه بگویم، شماره های ردیابی و به روز رسانی پیام های متنی آن را کاهش نمی دهند. آیا هوش مصنوعی بالاخره می تواند راه حلی برای این مشکل ارائه دهد؟
بسته ها گم می شوند و این یک مشکل است
قرار است امروز بسته ای برسد. شخصی که سفارش داده است، پس از تغییر ردیاب برنامه از “ارسال” به “خارج برای تحویل”، مانند یک شاهین درب ورودی خود را تماشا می کند. زمان تخمینی تحویل میآید و میرود – و چیزی از بین نمیرود. تلفن آنها با پیام «ببخشید دلتنگت شدیم» پینگ میزند. چه اتفاقی افتاد؟
چنین موقعیت هایی رایج است. چه فروشنده زمانبندی را تغییر دهد، چه راننده تحویلدهنده بخشی از مسیر خود را برای صرفهجویی در زمان رد کند یا یک دزد دریایی ایوان در آخرین ثانیه وارد خانه شود، بستهها همیشه گم میشوند. در سال 2023،
ردیابی دقیق سفارشات از دست رفته امکان پذیر است، اما این یک سفارش طولانی با محدودیت های فنی امروزی است. شرکت ها باید بر کارگران انبار نظارت داشته باشند…