هوش مصنوعی در کلاس درس: نقش ChatGPT در مدرن کردن شیوه‌های آموزشی

نویسندگان:

(1) Fabiano Villan، Universidade Luterana do Brasil (ULBRA)، Curso de Licenciatura em Física;

(2) Renato P. dos Santos، Universidade Luterana do Brasil (ULBRA)، PPG em Ensino de Ciências e Matemática (PPGECIM).

خلاصه

معرفی

چارچوب نظری

ZPD و Chat GPT به عنوان یک مشاور مشترک در راهنمایی علمی

روش شناسی

نتایج و تجزیه و تحلیل

نتیجه گیری، قدردانی، بیانیه مشارکت نویسنده، بیانیه در دسترس بودن داده ها

منابع

آپندیس A

APÊNDICE B

معرفی

در چشم‌انداز آموزشی معاصر، که با تقاضای فزاینده برای مهارت‌های عملی و نظری یکپارچه مشخص می‌شود، چالش‌هایی برای اتخاذ رویکردهای نوآورانه‌ای که سفر یادگیری دانش‌آموزان را غنی‌تر می‌کنند، پدیدار می‌شوند (اورلیانو و کی‌روش، 2023). تکامل آموزشی، که توسط نوآوری های تکنولوژیکی هدایت می شود، به یک ضرورت فوری برای برآورده کردن خواسته های قرن 21 تبدیل می شود (رودریگز، 2021). برای پاسخگویی به این تقاضا، مربیان باید به حرفه ای های انعطاف پذیر و مبتکر تبدیل شوند، قادر به ادغام روش های فعال با فناوری ها، برای ارائه تجربیات یادگیری متحول کننده و معنادار شوند (اورلیانو و کیروز، 2023).

در این زمینه، پائولو فریره تاکید کرد که

هیچ آموزش بدون یادگیری وجود ندارد، این دو یکدیگر را توضیح می دهند و موضوعات خود را با وجود …

Source link