هوش مصنوعی به بازاریابان کمک می کند تا رفتار مشتری را پیش بینی کرده و روندها را تجزیه و تحلیل کنند

عکس پروفایل kunalkeshaw Hacker Noon

@کونالکشاوکونالکشاو

من یک مهندس نرم افزار هستم. اما من می خواهم وبلاگ بنویسم.

در این دهه ، سلطه بر هوش مصنوعی (AI) تقریباً در هر صنعت قابل بحث نیست. هوش مصنوعی علاوه بر تغییر روند فرآیندهای تجاری با حذف وظایف زائد ، در پیش بینی دقیق رفتار مشتری به مشاغل کمک می کند. درک نیازها و انتظارات مشتریان ، جلو ماندن از رقابت بسیار مهم است. بر خلاف تصور رایج مبنی بر اینکه هوش مصنوعی بیشترین تأثیر را در صنعت تولید خواهد داشت ، تحقیقات جدید نشان می دهد که تأثیر مهمی نیز بر تصمیمات خرید مشتریان در صنعت خرده فروشی خواهد داشت.

بگذارید ببینیم چگونه مشاغل از هوش مصنوعی برای پیش بینی رفتار مشتری استفاده می کنند:

1. پیش بینی روندهای خرید مشتری

هر کالایی یا اداری ، هرچند از نظر کیفیت خوب باشد ، اگر با نیازها و خواسته های مشتری مطابقت نداشته باشد ، فاجعه است. منطقه جغرافیایی ، اما علاوه بر این ، فرهنگ ، مذهب ، هویت و آب و هوا بر رفتار مشتری تأثیر دارد.

دستگاه های هوش مصنوعی در توافق نامه ها و ممیزی های گذشته ، اطلاعات را از رسانه ها و اخبار آنلاین استخراج می کنند تا مشخص کنند مشتری ها انتظار دارند یا می خواهند دلار اضافی را برای چه محصولاتی خرج کنند. این دستگاه ها همچنین نمایانگر …