هوشمندانه‌تر کار کنید، نه سخت‌تر: استفاده از هوش مصنوعی برای افزایش خودکار تست

هوش مصنوعی یکی از متحول‌ترین نوآوری‌های فناوری امروزی است که عملیات تجاری را در صنایع مختلف بهبود می‌بخشد. بیل گیتس در وبلاگ خود اظهار داشت که ظهور هوش مصنوعی به اندازه ایجاد اینترنت مهم بود.

کسب و کارها در سراسر جهان به طور فزاینده ای از نوآوری از طریق قدرت هوش مصنوعی استقبال می کنند. زیمنس، یک نیروگاه فناوری جهانی، از هوش مصنوعی برای افزایش کارایی عملیاتی با پیشبرد هماهنگی و مدیریت زمان، اصلاح شناسایی نقص و تثبیت رویه‌های تولید استفاده می‌کند.

رولز رویس، یک شرکت مهندسی متخصص در خودروها و فن‌آوری‌های هوافضا، به همراه DSTA سنگاپور، سیستم‌های نگهداری هوانوردی (دوقلوهای دیجیتال) را توسعه دادند که از بینایی ماشین برای دستیابی به قطعات موتور سخت استفاده می‌کنند و مشکلات احتمالی را قبل از اینکه منجر به تعمیرات پرهزینه شوند، شناسایی می‌کنند. یا اختلالات

KFC با همکاری بایدو یک سیستم تشخیص چهره منطقه ای را معرفی کرد که سن، جنسیت و حالات چهره را ارزیابی می کند و آیتم های منو را توصیه می کند که با روحیه و سلیقه مشتری هماهنگ باشد.

بنابراین، جای تعجب نیست که QA و تست نرم افزار از این قاعده مستثنی نیستند. بر اساس گزارش جهانی کیفیت 2024-25 (WQR)، 34 درصد از پاسخ دهندگان در حال حاضر فعالانه از هوش مصنوعی ژنرال در فرآیندهای مهندسی کیفیت خود استفاده می کنند. حتی با وجود پیچیدگی های …

Source link