همه چیزهایی که باید بدانید

تبلیغات پیامی لینکدین ابزار قدرتمندی برای بازاریابان B2B است که به دنبال تعامل مستقیم با مخاطبان هدف خود هستند.

این راهنما شما را با همه چیزهایی که باید در مورد تبلیغات پیامی بدانید، از تعریف اولیه آنها گرفته تا استراتژی های پیاده سازی پیشرفته، راهنمایی می کند.

تبلیغات پیامی لینکدین چیست؟

تبلیغات پیامی پیام‌های مستقیمی را از طریق پیام‌رسانی لینکدین به مشتریان بالقوه شما می‌رسانند و اقدامات را تشویق می‌کنند.

این تبلیغات بومی هستند، به این معنی که به گونه ای طراحی شده اند که به طور یکپارچه با پیام های لینکدین معمولی ترکیب شوند. آنها می توانند در هر دو دستگاه دسکتاپ و تلفن همراه ظاهر شوند.

در اینجا نمونه ای از تبلیغات پیامکی آورده شده است:

همه چیزهایی که باید بدانید

عمیق تر حفاری کنید: تبلیغات لینکدین: راهنمای جامع

چگونه می توانم تفاوت بین تبلیغات پیامی و پیام معمولی در لینکدین را تشخیص دهم؟

اگر به بخش پیام‌رسانی لینکدین بروید، می‌بینید که برخی از پیام‌ها دارای کلمه هستند حمایت مالی شد در پیش نمایش سمت چپ. اینها تبلیغات پیامی هستند.

تفاوت بین تبلیغات پیامی و تبلیغات مکالمه چیست؟

هر دو شکلی از پیام های حمایت شده از طریق لینکدین هستند.

  • تبلیغات پیامی شامل یک پیام هدفمند با یک دکمه تماس برای اقدام است که به صفحه فرود هدایت می شود.
  • تبلیغات مکالمه شامل یک پیام هدفمند با چندین دکمه فراخوان برای اقدام است که می تواند به یک صفحه فرود هدایت شود، یک فرم سرنخ را باز کند یا اطلاعات بیشتری را در پیام های بعدی ارائه دهد.

آیا محدودیتی در تبلیغات پیامی وجود دارد که باید از آن آگاه باشم؟

بله. شما نمی توانید اعضای LinkedIn مستقر در اتحادیه اروپا (EU) را هدف قرار دهید.

اگر یک کمپین شامل اهداف اتحادیه اروپا و غیر اتحادیه اروپا باشد، کمپین فقط برای مخاطبان غیر اتحادیه اروپا ارائه می شود.

چرا باید از تبلیغات پیامی استفاده کنم؟

به گفته لینکدین، آنها در مقایسه با بازاریابی ایمیلی سنتی، نرخ تعامل و پاسخ را بالاتر می‌برند.

در حالی که میانگین نرخ باز صنعت Mailchimp 21٪ است، LinkedIn به طور متوسط ​​​​50٪ گزارش می دهد.

در تجربه من در اجرای چندین تبلیغات پیام برای یک مشتری خدمات مالی در سطح سازمانی، میانگین نرخ باز شدن چشمگیر 56.69% را مشاهده کرده ام که نزدیک به معیارهای LinkedIn است.

هنگام اجرای تبلیغات پیام از چه اهدافی می توانم استفاده کنم؟

شما فقط می توانید تبلیغات پیامی را با استفاده از بازدید از وب سایت، تولید سرنخ یا اهداف تبدیل وب سایت ایجاد کنید. من اغلب هنگام ایجاد تبلیغات پیام از هدف بازدید از وب سایت استفاده می کنم.

نحوه تنظیم یک تبلیغ پیامکی در لینکدین

برای شروع، فقط به چند چیز نیاز دارید:

  • یک فرستنده: یک فرآیند برای این وجود دارد که در بخش بعدی در مورد آن صحبت خواهم کرد.
  • خط موضوع: حداکثر 60 کاراکتر
  • متن پیام: حداکثر 1500 کاراکتر
  • فراخوان برای اقدام (CTA): حداکثر 20 کاراکتر
  • تصویر (اختیاری): تصویر بنر 300x250px.
  • پاورقی سفارشی (اختیاری): این می تواند یک سلب مسئولیت یا شرایط و ضوابط باشد.
  • فرم سرب (اختیاری): اگر تولید سرنخ را به عنوان هدف کمپین انتخاب کرده اید، باید فرمی را به آگهی خود پیوست کنید.

دریافت خبرنامه که بازاریابان به آن اعتماد دارند.


بهترین روش ها هنگام توسعه تبلیغات پیام

پیروی از بهترین شیوه ها برای ایجاد تعامل و تبدیل با تبلیغات پیامی لینکدین شما ضروری است.

یک فرستنده معتبر را شناسایی کنید

اطمینان حاصل کنید که گیرنده قبلاً یک اتصال درجه یک در LinkedIn است. شما باید از طریق پلتفرم درخواستی را برای آنها ارسال کنید که باید آن را تأیید کنند.

برای انجام این کار، روی یک فرستنده اضافه کنید هنگام ایجاد آگهی خود را فشار دهید، نام آنها را تایپ کنید، آنها را انتخاب کنید و سپس ضربه بزنید ارسال درخواست.

تبلیغات پیام لینکدین - یک فرستنده اضافه کنیدتبلیغات پیام لینکدین - یک فرستنده اضافه کنید

موضوع خود را مختصر، مرتبط و محاوره ای نگه دارید

لینکدین استفاده از کلمات کلیدی مانند:

  • “دعوتنامه اختصاصی”
  • “اتصال”
  • “فرصت ها”
  • “به ما بپیوندید/من”

من شخصاً با استفاده از “به من بپیوندید” در خطوط موضوع موفقیت بزرگی دیده ام.

اطمینان حاصل کنید که فرستنده خود را معرفی می کند

این باید در ابتدای پیام انجام شود. هدف واضحی را که با مخاطبان شما صحبت می کند، به اشتراک بگذارید. توجه آنها را جلب کنید و سریع به آنها بگویید که چرا باید به خواندن ادامه دهند.

پیام خود را با افزودن فیلدهای سفارشی سفارشی کنید

اگر %FIRSTNAME، %LASTNAME، %COMPANYNAME، %JOBTITLE% و/یا %INDUSTRY% را اضافه کنید، این ماکروها به صورت پویا نام، نام خانوادگی، نام شرکت، عنوان شغل و/یا صنعت گیرنده را درج می‌کنند.

اگر کاربر بیش از یک شرکت یا عنوان شغلی فعلی داشته باشد، لینکدین جدیدترین شرکت یا عنوان شغلی دریافت‌کننده را پر می‌کند.

پیام خود را با افزودن فیلدهای سفارشی سفارشی کنیدپیام خود را با افزودن فیلدهای سفارشی سفارشی کنید

متن پیام خود را زیر 500 کاراکتر نگه دارید

در حالی که می توانید حداکثر 1500 کاراکتر داشته باشید، سعی کنید آن را مختصر نگه دارید.

در حالی که LinkedIn پیشنهاد می‌کند که افزودن یک لینک در پیام شما می‌تواند عملکرد کلیک را افزایش دهد، تجربه من هیچ تاثیر قابل‌توجهی نشان نمی‌دهد – اگرچه هنوز ارزش آزمایش را دارد.

همیشه قبل از پخش زنده پیام خود را آزمایش کنید

پس از ایجاد تبلیغ، ذخیره را بزنید. قبل از اینکه تبلیغ خود را بررسی و راه اندازی کنید، سه نقطه کنار تبلیغ پیام خود را بزنید. گزینه ای برای «ارسال پیام آزمایشی» را خواهید دید.

این به طور مستقیم به پیام های لینکدین شما ارسال می شود. می‌توانید نحوه نمایش پیام، از جمله فیلدهای سفارشی را ببینید.

آزمایش نیز بسیار مهم است زیرا هنگامی که وضعیت تبلیغ خود را از پیش نویس به فعال تغییر دهید، دیگر نمی توان آگهی را ویرایش کرد.

برای ارزیابی عملکرد تبلیغات پیام به چه معیارهایی باید توجه کنم؟

این بستگی به هدف شما دارد:

هدف بازدید از وب سایت

  • ارسال می کند: تعداد دفعاتی که آگهی شما ارسال شده است (یعنی نمایش ها).
  • باز می شود: تعداد دفعاتی که تبلیغ شما باز شده است (یکتا باز می شود).
  • نرخ باز: درصد پیام های باز شده در مقایسه با کل ارسال شده.
  • بازدید از وب سایت: تعداد دفعاتی که شخصی از طریق تبلیغ شما به صفحه فرود شما کلیک کرده است.
  • هزینه هر اقدام (بازدید از وب سایت): کل هزینه تقسیم بر تعداد بازدید از وب سایت.
  • نرخ کلیک: تعداد کلیک ها تقسیم بر تعداد نمایش ها.

هدف تبدیل وب سایت

  • ارسال می کند: تعداد دفعاتی که آگهی شما ارسال شده است (یعنی نمایش ها).
  • باز می شود: تعداد دفعاتی که تبلیغ شما باز شده است (یکتا باز می شود).
  • نرخ باز: درصد پیام های باز شده در مقایسه با کل ارسال شده.
  • تبدیل ها: مجموع دفعاتی که حساب‌های عضو پس از کلیک روی تبلیغ شما یا دیدن آن، اقدام دلخواه خود را انجام دادند.
  • هزینه هر اقدام (تبدیل وب سایت): هزینه کل تقسیم بر تعداد تبدیل وب سایت.
  • نرخ تبدیل: تعداد تبدیل تقسیم بر کل کلیک ها.

هدف تولید سرب

  • ارسال می کند: تعداد دفعاتی که تبلیغ شما ارسال شده است (یعنی تعداد بازدیدها)
  • باز می شود: تعداد دفعاتی که تبلیغ شما باز شده است (باز شدن منحصر به فرد)
  • نرخ باز: درصد پیام های باز شده نسبت به کل ارسال شده.
  • منجر می شود: تعداد کاربرانی که اطلاعات خود را از طریق فرم آگهی شما ارسال کرده اند
  • هزینه هر سرنخ: هزینه کل تقسیم بر تعداد سرنخ ها.
  • نرخ تکمیل فرم سرب: تعداد ارسال‌های فرم سرنخ تقسیم بر تعداد فرم‌های باز شده.

تبلیغات لینکدین خود را با تبلیغات پیامی به حداکثر برسانید

تبلیغات پیامی لینکدین روشی قدرتمند برای تعامل مستقیم با مخاطبان هدف شما در یک پلتفرم حرفه ای است.

با درک مؤلفه‌های کلیدی، بهترین شیوه‌ها و معیارهای عملکردی که در مورد آنها بحث کردیم، می‌توانید کمپین‌های متقاعدکننده‌ای ایجاد کنید که با مشتریان بالقوه شما همخوانی داشته باشد.

به یاد داشته باشید که همیشه پیام های خود را آزمایش کنید، فرستنده خود را عاقلانه انتخاب کنید و به طور مداوم معیارهای عملکرد خود را برای بهینه سازی کمپین های خود نظارت کنید.

با استراتژی مناسب، تبلیغات پیامی می‌تواند به ابزاری ارزشمند در زرادخانه بازاریابی B2B شما تبدیل شود و به شما در ایجاد روابط، ایجاد سرنخ و افزایش جذب کمک کند.

نویسندگان مشارکت کننده برای ایجاد محتوا برای سرزمین موتورهای جستجو دعوت می شوند و به دلیل تخصص و کمک به جامعه جستجو انتخاب می شوند. همکاران ما تحت نظارت کادر تحریریه کار می کنند و مشارکت ها از نظر کیفیت و ارتباط با خوانندگان ما بررسی می شوند. نظراتی که بیان می کنند، نظر خودشان است.

Source link