هر ماه 1.8 میلیارد نفر از گروه های فیس بوک استفاده می کنند

گروه های فیس بوک و به طور کلی جوامع آنلاین ، بر اساس داده های یک مطالعه تحقیقاتی جدید ، در زندگی مردم شیوع بیشتری دارند.

گزارشی از آزمایشگاه حاکمیت نیویورک بررسی می کند که چگونه گروه های فیس بوک به افراد اجازه می دهد تا جوامع معناداری را تشکیل دهند که اغلب فرصت آفلاین را ندارند.

از میان افرادی که در این مطالعه شرکت داشتند ، 77٪ می گویند مهمترین گروهی که اکنون عضو آن هستند بصورت آنلاین فعالیت می کند.

هر ماه 1.8 میلیارد نفر از گروه های فیس بوک استفاده می کنند

این مطالعه شامل تعدادی از آمار به روز در گروه های فیس بوک است ، مانند:

  • ماهانه بیش از 1.8 میلیارد نفر از گروه های فیس بوک استفاده می کنند.
  • بیش از 70 میلیون مدیر و ناظر گروه های فعال فیس بوک را اداره می کنند.
  • بیش از نیمی از کاربران در پنج گروه یا بیشتر هستند.
  • تعداد متوسط ​​برای مهمترین گروه پاسخ دهندگان – بصورت آنلاین یا آفلاین – از 25 تا 100 نفر است.
  • گروه هایی که با جوامع محلی و شهرها ارتباط دارند بیشترین احساس تعلق را ایجاد می کنند.
  • بیش از 50٪ پاسخ دهندگانی که از یک گروه آنلاین به عنوان مهمترین گروه خود نام بردند بیش از یک سال به آن گروه تعلق داشتند.

این نتایج کمی است. این مطالعه همچنین داده های کیفی را در مورد آنچه انگیزه افراد برای شرکت در گروه های آنلاین و مزایایی که از این کار می گیرند جمع آوری می کند.

در اینجا برخی از یافته های اضافی این مطالعه آورده شده است که درک عمیق تری از روابط مردم با گروه های آنلاین را ارائه می دهد.

قدرت جوامع مجازی: یافته های اضافی

این جایی است که باید به چگونگی مطالعه اشاره کرد. تمام تحقیقات موجود در این گزارش از مصاحبه با 50 نفر از رهبران جامعه فیس بوک و ده ها متخصص جامعه جهانی گرفته شده است.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

این مطالعه همچنین شامل داده های حاصل از تحقیقات داخلی فیس بوک ، یک بررسی ادبیات و یک نظرسنجی جهانی از 15000 پاسخ دهنده است که توسط YouGov در مورد افرادی که در حال حاضر اعضای جوامع آنلاین و حضوری هستند ، انجام شده است.

اینها برخی از یافته های قابل توجه این مطالعه است:

  • تجربه یک احساس قوی از اجتماع در یک گروه مجازی ممکن است حتی زمانی که اعضا از نظر جسمی از هم دور باشند.
  • گروه های آنلاین تمایل به جذب اعضا و رهبرانی دارند که در جامعه روزمره به حاشیه رانده می شوند.
  • جوامع مجازی انواع جدیدی از رهبران را قادر ساخته اند تا با مهارتهایی كه می توانند گفتگوهای تفرقه انداز بین میلیون ها عضو را تعدیل كنند ، ظهور كنند.
  • گروه های فیس بوک به عنوان کار عاشقانه به طور رایگان به صورت رایگان اداره می شوند.
  • اگرچه برخی از گروه های آنلاین عضویت زیادی دارند ، اما بیشتر به صورت آفلاین شناخته نمی شوند.

این تحقیق نتیجه گیری می کند که برای درک نحوه عملکرد گروه های آنلاین در طولانی مدت ، تحقیقات بیشتری لازم است. مشخص نیست که آیا احساس ارتباط و احساس تعلق مردم در یک فضای آنلاین پایدار است یا خیر.

منبع: فیس بوک

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>