غول های فنی عاشق یک داستان ادغام خوب هستند. آنها قول فروشگاه نهایی یک مرحله ای را می دهند ، راه حل هایی را که روی کاغذ انجام می دهند ، عملکردهای شما را ساده می کنند ، پیچیدگی را کاهش می دهند و نیاز به فروشندگان را از بین می برند. اما در واقعیت ، این تملک ها به چیزی بسیار متفاوت منجر می شوند: قفل فروشنده محکم تر ، افزایش هزینه ها و انتخاب های کمتری.
گفته می شود ، همه ادغام مضر نیست. شرکت ها برای ایجاد ادغام سخت تر ، بهبود گردش کار و تقویت تجربه مشتری گسترش می یابند. چالش این است که اطمینان حاصل شود که این مزایا به هزینه انتخاب و سازگاری حاصل نمی شود.
رویای همه در یک
در نگاه اول ، جذابیت یک فروشگاه یک مرحله ای آشکار است. یک بستر یکپارچه به جای اینکه خدمات مختلفی را با هم بخرید و در مورد چندین قرارداد مذاکره کنید ، نوید حل همه دردهای شما و یک نقطه تماس برای پشتیبانی را می دهد. اما وقتی عمیق تر حفر می کنید:
- “همه چیز زیر یک سقف” واقعاً به معنای “همه چیز ما است:” آنها پیشنهادات بسته بندی شده خود را تحت فشار قرار می دهند ، نه لزوما بهترین ابزار برای نیازهای شما. اگر راه حل بهتری در خارج از اکوسیستم آنها وجود داشته باشد ، موفق باشید که آن را ادغام کنید.
- هزینه راحتی: قیمت گذاری بسته بندی شده در ابتدا می تواند جذاب به نظر برسد ، اما پس از قفل شدن ، هزینه های تغییر قیمت را تغییر دهید. توافق نامه های صدور مجوز سازمانی اغلب شامل محصولاتی است که شما …