هر آنچه در مورد مدل تجاری SaaS باید بدانید

عکس پروفایل Matt Koscielak Hacker Noon

@ماتکوسکیلاکمت کوسیلاک

مدیر بازاریابی در Massive Pixel Creation

این چند سال گذشته به شهرت رسیدن به یک مدل کسب و کار نه چندان کاملاً جدید رسیده است: اشتراک. آنچه ابتدا با روزنامه ها و نشریات و سپس تلویزیون کابلی و سالن های ورزشی همراه بود ، اکنون به سبک زندگی تبدیل شده است. و یکی مد روز ، جرات می کنم بگویم. همچنین این پچ را روی تنظیم کرده است مدل تجاری SaaS.

در سال 2020 ، وقتی همه اشتراک Netflix دارند ، دیگر پدیده اجاره اتومبیل طولانی مدت یا به اشتراک گذاری اتومبیل ، سیستم عامل های بازی از راه دور یا جعبه های اشتراک پیچیده دیگر چیز جدیدی نیست. اشتراک عادات مصرف کننده را دوباره تعریف کرده و آینده تجارت را تغییر داده است. این روندی است که نباید از آن غافل شد – مهم نیست که چه نوع شغلی را اداره می کنید.

مدل تجارت اشتراکی در طول سالها بالغ و تکامل یافته و در بسیاری از صنایع و بازارهای مختلف گسترش یافته است. مارک های پیشگام این مدل که به اندازه کافی شجاع بودند و روند را با مشخصات خود مطابقت می دادند ، اکنون غول تجارت خود هستند. به Costco – یک فروشگاه زنجیره ای در سراسر کشور که فقط برای کسانی که هزینه کارت عضویت را پرداخت می کنند – یا Dollar Shave Club که تیغ های ارزان قیمت و سایر محصولات آرایشی را درست در آستان شما تحویل می دهد ، نگاه کنید. اخیراً ایده اشتراک اتومبیل محبوبیت پیدا کرده است و …