؛
مشاغل می خواهند فروش داشته باشند.
هیچ شکی در مورد آن وجود ندارد. با این حال ، آنها اغلب با نسخه فروش خود به افراد تصادفی اسپم می کنند. اغلب حتی افرادی که هیچ ربطی به محصولات و یا خدمات خود را.
هرزنامه احساس می شود و هست. فروش نمی کند.
مشاغل هنگام ارسال محتوا و ایجاد زمینه های فروش باید از ساختاری پیروی کنند. آنها باید از یک قیف فروش استفاده کنند ، و من قصد دارم در مورد چگونگی ساختار آن به این مقاله بپردازم.
ایده اصلی این است که شرکت ها نباید تک تک افراد مورد نظر خود را هدف قرار دهند. آنها در عوض باید چشم انداز خود را ابراز کنند موقعیت در قیف فروش آنها و متناسب با آن محتوا ارائه دهید.
قیف از 4 سطح ساخته شده است که در وسط توسط “دیوار اعتماد” جدا شده است. سطح زیر است:
- غریبه ها: اینها افرادی هستند که از محصولات و / یا خدمات شما آگاهی ندارند.
بسیار بعید است که آنها مبلغ زیادی به مارک شما بپردازند فقط به این دلیل که شما چیزی برای فروش به آنها دارید. آنها چیزی در مورد نام تجاری خود را و یا آنچه شما را می سازد یک انتخاب بهتر از رقبای خود را نمی دانند. آنچه شما باید با آنها انجام دهید این است علاقه آنها را برانگیزد. از عناوین جالب توجه و تصاویر قابل جابجایی یا برخی از نسخه های فروش استفاده کنید که موقعیت ها و احساسات دقیق آنها را مشخص می کند. کلمه کلیدی در اینجا است قابل تعویض
درست مثل وقتی که شما …