در دوران هوش مصنوعی ، یک روایت مشترک تکرار می شود: “هوش مصنوعی شما را جایگزین می کند.” این احساسات می تواند ارعاب کننده باشد ، به ویژه که هوش مصنوعی توانایی های خود را در ترسیم ، برنامه نویسی ، پیشنهاد استراتژی های بازاریابی و موارد دیگر نشان می دهد. با این حال ، امروز می خواهم نقش در حال تحول مهندس QA را روشن کنم و توصیه هایی را در مورد چگونگی غلبه بر ترس های AI با استفاده از شرکت خود به اشتراک بگذارم. راز؟ اتخاذ یک تجارت – ذهنیت گرا.
درک فعلی از QA
هنگام بحث در مورد مهندسان QA ، نقش آنها اغلب در حوزه فنی قرار می گیرد. این درست است ، خواه شما یک تستر دستی ، مهندس اتوماسیون یا یک ژنرال باشید. با این حال ، این قاب بندی چگونگی فکر کردن متخصصان QA را محدود می کند – نه فقط از نظر کارهای روزانه بلکه در رویکرد کلی آنها. طرز فکر QA اغلب بر جزئیات ، تجزیه و تحلیل ، کیفیت و معیارهای متمرکز بر وظایف و ویژگی ها متمرکز است. ما KPI ها را برای پوشش آزمون دنبال می کنیم ، با تمرکز بر درصد کد ، عملکرد یا الزامات تحت پوشش موارد آزمون. ما درصد نشت نقص را کنترل می کنیم – میانگین زمان لازم برای شناسایی نقص پس از وقوع آن. ما هزینه کل اطمینان از کیفیت ، از جمله پیشگیری ، ارزیابی و هزینه های شکست را محاسبه می کنیم. ما همچنین درصد نقص مشخص شده و برطرف شده در طول QA را ردیابی می کنیم …