نکات کلیدی SEO، UX و CRO برای افزایش فروش خرده فروشی

همان مفاهیم SEO، UX و CRO که برای کمک به کاربران برای یافتن محصول صحیح در یک وب‌سایت استفاده می‌کنیم، در مکان‌های خرده‌فروشی و تجربه‌های داخل فروشگاه نیز اعمال می‌شود.

اینها شامل پیوندهای داخلی، فروش متقابل و افزایش فروش، جستجوها و حجم های منطقه ای، فیلتر کردن و سازندگان اعتماد است.

با استفاده از این مهارت‌ها و اطلاعات زیر، ممکن است بتوانید به مکان‌های خرده‌فروشی کمک کنید تا AOV خود را افزایش دهند، تعداد مشتریانی که در روز خرید می‌کنند و افزایش اقلام در هر خرید.

و برخی از این مفاهیم را می توان برای موفقیت آنلاین بیشتر مهندسی معکوس کرد.

کوتاه آمدن: زمانی که سرویس در فروشگاه با مشکل مواجه می شود

چند سالی است که می‌خواهم کفش‌های دویدن نایک را امتحان کنم، زیرا بهترین طرح‌ها و رنگ‌بندی‌ها را دارند.

تابستان امسال، سه بار به فروشگاه محلی نایک رفتم و هر بار نتوانستم از کسی کمک بگیرم.

سعی کردم بفهمم کدام کفش برای پاهایم کار می کند اما نتوانستم، و وب سایت آنها به سؤالات من پاسخ نمی داد، بنابراین نمی توانستم آنلاین خرید کنم.

پل زدن آنلاین و آفلاین: یک فرآیند سه مرحله ای

در اینجا یک فرآیند سه مرحله ای برای کفش های دویدن وجود دارد.

  • شخصیت خریدار را تعریف کنید و سپس آن را به سایر گروه های هدف بزرگ تغییر دهید.
  • ببینید چه چیزی در فروشگاه موجود است تا به افراد کمک کند آنچه را که به دنبال آن هستند پیدا کنند.
  • محلول ها را در قالبی با قابلیت جذب آسان اعمال کنید.

شخصیت خریدار من این است:

  • نیاز به پشتیبانی قوس دارد.
  • 4 تا 7 مایل، پنج روز در هفته را در جاده ها می دود، نه مسیرهای پیاده روی یا پیست.
  • پرونات ها.
  • همچنین از کفش برای ایستادن و راه رفتن استفاده می کند.
  • برای ورزش یا سرعت مورد نیاز نیست.

آنچه در فروشگاه موجود است:

عکس‌ها و تابلوهای علامت‌های تجاری خیره‌کننده در همه جای فروشگاه وجود دارد، اما همه اینها برای ساختن یک برند و الهام بخشیدن است، نه کمک به خرید مشتری.

محصولات موجود در فروشگاه (حداقل شورت دویدن) با نام یا علامت محصولات موجود در وب سایت مطابقت ندارد.

اینجاست که کار SEO، CRO و UX وارد عمل می شود.

چگونه تجربه خرده فروشی را بهتر کنیم

اطلاعات را در جایی که لازم است قرار دهید

در هر راهرو، آنها می توانند یک ورق کاغذ یا علامتی قرار دهند که نشان می دهد کدام سبک یا مارک برای چه نوع کاربری است. روی سرپوش‌های انتهایی راهروهای دویدن، می‌توانند برگه‌ای مانند تصویر زیر قرار دهند.

تعویض هر برچسب با تغییر فصل یا خطوط آسان است و می تواند فناوری کفش را که با راهرو مطابقت دارد برجسته کند.

برای مثال، یک راهرو برای کفش‌های دویدن، راهروی دیگر برای پیاده‌روی و پیاده‌روی، راهروی دیگر برای کفش‌های ورزشی و غیره است.

برای راهروی دویدن، آنها می توانند یک تصویر مارک دار با یک دونده انجام دهند. میزها نام کفش‌ها با عکس آن‌ها و امتیاز فروش در مورد اینکه برای چه کسی است.

تصویر مارک برای پس زمینه که با راهرو کفش مطابقت داردنکات کلیدی SEO، UX و CRO برای افزایش فروش خرده فروشی

این در مورد تمام خطوط کالاهای ورزشی و انواع لباس نیز صدق می کند.

  • قلاب‌ها می‌توانند نام را نشان دهند و ورزش‌هایی را که برای آن هستند فهرست کنند.
  • کفش های کتانی می توانند به افرادی کمک کنند که به جای پیاده روی طولانی مدت نیاز به ایستادن دارند.
  • پیراهن‌های تناسب اندام می‌توانند به جای لباس‌های معمولی یا تنیس، فتیله، ماراتن و دویدن طولانی را ذکر کنند.

اکنون، بیایید به موضوع دیگری “پرش” کنیم تا بتوانید آن را در کسب و کار خود اعمال کنید. همین مفهوم برای فروشگاه های لوازم مهمانی و مغازه های لباس کار می کند.

گسترش مفهوم: بهینه سازی فروشگاه و خرده فروش حزب

این بخش بر روی استفاده از پیوندهای داخلی، سبد خریدهای کوچک و ویژگی‌های «افراد نیز خرید کردند» برای خرده‌فروشانی مانند Party City، Spirit Halloween و Swoozies تمرکز دارد.

هدف نمایش نموداری در ورودی فروشگاه است که محصولات و تم های محبوب یا پرطرفدار را نشان می دهد. گزینه دیگر این است که نمودارهای چاپ شده را در بخش ها یا راهروهای مربوطه برای راهنمایی مشتریان داشته باشید.

پاداش UX و CRO: اگر فرد خجالتی است و برای یک جشن مجردی یا طلاق خرید می کند، این باعث می شود که او احساس خجالت نکند تا بتواند به صورت خصوصی خرید کند. این شبیه نحوه قرار دادن «کشتی‌ها به‌صورت ناشناس» برای فروشگاه‌هایی است که اقلام شرم‌آور می‌فروشند.

این ورق را می توان به موضوعاتی مانند جشن تولد، مهمانی مجردی، مراسم عروسی یا نوزاد و مراسم مذهبی مانند میتزوه خفاش و غسل تعمید تقسیم کرد.

آنها را در راهروها یا بخش های مربوطه فروشگاه قرار دهید.

همچنین می‌توانید پرینت‌های جداگانه‌ای را در ورودی تهیه کنید تا مشتریان هنگام خرید از آن استفاده کنند.

ملزومات مهمانی پرطرفدارملزومات مهمانی پرطرفدار

در سبد خرید در وب‌سایت خود، مشتریان را در معرض محصولات تکمیلی قرار می‌دهید که ممکن است از وجود آنها اطلاعی نداشته باشند.

پرینت‌های اینجا همین را نشان می‌دهند و دقیقاً به کاربر می‌گویند کجا وجود دارد.

فراموش نکنید که یک تصویر کوچک از محصول اضافه کنید، زیرا این به تجسم آن کمک می کند.

تم‌های پرطرفدار ممکن است الهام‌بخش مصرف‌کننده‌ای باشد که مطمئن نیست چه کاری انجام دهد، شبیه به کسی که «بهترین تم‌های مهمانی برای تولد ۶ سالگی» را جستجو می‌کند.

هدف افزایش آگاهی در مورد فروش های بالا و ترغیب مشتریان به اضافه کردن آنها به سبد خرید است.

این استراتژی همچنین مرورگرها را به خریداران تبدیل می کند زیرا شما با شناسایی بهترین تم ها مشکلات آنها را حل می کنید.

وقتی محصولات پرفروش را بر اساس موضوع لحاظ می‌کنید، در معرض افزایش AOV و کل اقلام در هر خرید قرار می‌گیرید، زیرا اکنون راه‌های بیشتری برای بهتر کردن مهمانی می‌بینند.

  • نکته: اگر اقلام خاصی بر اساس مکان افزایش یابد، تیم‌های خرده‌فروشی می‌توانند این موضوع را به تیم وب گزارش دهند و تیم وب می‌تواند از شخصی‌سازی برای پینگ آدرس IP استفاده کند و فروش‌های پرفروش و متقابل را توصیه کند تا هر دو کار کند. راه ها

لینک سازی داخلی و ساختار سایت در فروشگاه

نمایش محصولات پرفروش بر اساس موضوع یا مناسبت مفهومی مشابه پیوندهای داخلی و ساختار سایت است.

شما شخص را به یک مجموعه یا محصول خاص می برید، درست مانند پیوند دادن یک دسته اصلی به یک زیرمجموعه خاص یا یک عبارت کلیدی در یک پست وبلاگ به صفحه محصول.

شما شخص را مستقیماً به راه حل می آورید تا بتواند اطلاعات بیشتری کسب کند یا محصول مورد نظر را سریعتر پیدا کند.

هدف این است که به کاربر کمک شود تا راه حل را در سریع ترین زمان ممکن پیدا کند و صفحات یا محصولات جدیدی را که ممکن است درباره آنها نمی دانسته باشد، اما به موقعیت خود مربوط است، کشف کند.

مفاهیم دیجیتال در تنظیمات مختلف خرده فروشی

هیچ کمبودی برای استفاده از مهارت های بازاریابی دیجیتال در خرید خرده فروشی و تجارت وجود ندارد.

مسئله این است که برای خرید چیزی به فروشگاه بروید و بدون کمک کارمند نتوانید راه حلی پیدا کنید.

کارمندان مهم هستند، و به همین ترتیب یافتن راه حل برای مشتری بدون انتظار تا زمانی که فرد آزاد شود، مهم است.

به سفر به فروشگاه سخت افزار فکر کنید. از فیلترهای هوا گرفته تا مخازن آب، اگر مقایسه ای بین آنها یا نمونه هایی که ما در وب سایت خود ارائه می دهیم داشته باشند، می توانند مشتریان بیشتری را بدون اینکه منتظر کمک یک همکار باشند، تبدیل کنند.

مشتری تجربه بهتری در فروشگاه خواهد داشت و ممکن است در مقایسه با خرید در جای دیگر به آن مکان بازگردد زیرا خرید را آسان کرده اید.

اگر از محیط زیست آگاه هستید، یک تبلت در ابتدای هر راهرو قرار دهید تا به کاربران اجازه دهید مقایسه‌ها را ببینند، اطلاعات سازگاری را پیدا کنند و سؤالات متداول داشته باشند.

اکنون، مصرف کننده می تواند به تمام اطلاعات مورد نیاز دسترسی داشته باشد، مانند اینکه کدام کامپیوتر لپ تاپ برای سفر کاری بهترین است. آنها حتی می توانند درخواست کنند که لپ تاپ را روی رایانه لوحی برای آنها بیاورند زیرا وسایل الکترونیکی گران قیمت معمولاً قفل هستند.

این راه حل و محصول را در دست آنها قرار می دهد، مانند یک غذاساز که به یک سرور کمک می کند در حالی که اعضای تیم مشغول کمک به دیگران هستند.

ما این مفاهیم دیجیتالی را برای مشتریان خرده‌فروشی خود به کار می‌بریم و گاهی استراتژی‌های خرده‌فروشی، مانند کلماتی که مشتریان بیشتر در فروشگاه استفاده می‌کنند، در نام‌گذاری وب‌سایت خود لحاظ می‌کنیم.

نویسندگان مشارکت کننده برای ایجاد محتوا برای سرزمین موتورهای جستجو دعوت می شوند و به دلیل تخصص و کمک به جامعه جستجو انتخاب می شوند. همکاران ما تحت نظارت کادر تحریریه کار می کنند و مشارکت ها از نظر کیفیت و ارتباط با خوانندگان ما بررسی می شوند. نظراتی که بیان می کنند، نظر خودشان است.

Source link