

@کروزدانیل
دانیل یک ویراستار مستقل است که علاقه زیادی به کسب و کارهای کوچک و راه اندازی دارد.
شما به عنوان یک پیمانکار برق و صاحب مشاغل ، می خواهید که تجارت برق شما تا حد ممکن موفق و پردرآمد باشد – و این به معنای استفاده از استراتژی های مختلف برای برقراری ارتباط با مشتریان بالقوه ، جلب نظر در مورد شرکت شما و رشد تجارت است.
اما دقیقاً چگونه این کار را انجام می دهید؟
بیایید نگاهی به چند نکته عملی بیاندازیم که می توانید برای افزایش قرار گرفتن در معرض ، ایجاد مشتری و رشد مشاغل پیمانکاری برق خود بگویید.
برنامه بازاریابی خود را تدوین کنید
مهم نیست که شما در حالت شروع کار هستید و می خواهید یک تجارت جدید را از زمین خارج کنید یا به دنبال راه هایی برای گسترش یک تجارت پیمانکار برق کاملاً تثبیت شده هستید – اگر می خواهید بازاریابی شما موثر باشد ، به طرح.
برنامه بازاریابی شما مانند نقشه راه است. در اینجا به بیان اینکه اکنون کجا هستید ، کجا می خواهید بروید و – مهمتر از همه – نحوه رسیدن به آنجاست.
برنامه های بازاریابی از مشاغل مختلف متفاوت است ، اما هر برنامه باید شامل موارد زیر باشد:
- اهداف بازاریابی شما (به عنوان مثال ، جذب 100 مشتری جدید قبل از پایان سال)
- بودجه بازاریابی شما
- هر ابزار یا مواد بازاریابی لازم برای اجرای استراتژی بازاریابی خود نیاز دارید (به عنوان مثال ، یک ابزار مدیریت رسانه های اجتماعی ، …