نکات برتر برای به حداکثر رساندن وفاداری مشتری (وبینار)

تماشای تقاضا: نکات مربوط به نگهداری Shopify جمعه پس از سیاهنکات برتر برای به حداکثر رساندن وفاداری مشتری (وبینار)

از آنجا که سال را می بندیم ، حفظ مشتری برای بازرگانان Shopify که آماده می شوند Q1 2025 قوی ترین ربع خود را آماده کنند ، بسیار مهم تر است. در این وبینار در صورت تقاضا، استراتژی های اثبات شده ای برای کمک به شما در ایجاد سودآوری بلند مدت و رشد پایدار دریافت خواهید کرد.

با استفاده از استراتژی های ارائه شده در این وبینار ، مارک های برتر مانند Olipop ، Jones Road Beauty و Wonderskin به نتایج گسترده ای رسیده اند و باعث افزایش فروش و حفظ فروشگاه خود می شوند.

اکنون زمان ارزیابی رویکرد حفظ شما است. با همکاری YOTPO ، Agital این وبینار مورد تقاضا را با نکات عملی برای بهبود نگهداری مشتری تقریباً بلافاصله ارائه می دهد و مارک خود را برای موفقیت در سال جدید تنظیم می کند. فرصتی را برای به دست آوردن غذاهای کلیدی و شروع Q1 Strong از دست ندهید.

برای دسترسی به اسرار نگهدارنده برتر Shopify ثبت نام کنید >>


جدید در زمین موتور جستجو

درباره نویسنده

همگامهمگام

Agital خدمات بازاریابی را ارائه می دهد که تأثیر قابل اندازه گیری برای مشتریان ، شرکا ، کارمندان و صنعت خود ایجاد می کند. با حضور و دفاتر ملی در بوستون ، واشنگتن ، دی سی ، لاس وگاس ، ققنوس ، سن دیگو و سنت لوئیس ، رویکرد بینش ما به استراتژی تعریف مجدد نحوه ارائه و تراز خدمات بازاریابی با اهداف اصلی تجارت مشتری است. مجموعه کامل خدمات بازاریابی Agital شامل پیشنهادات جامع و خاص کانال است که برای پیشبرد عملکرد مشتری طراحی شده است-از جستجوی پولی و ارگانیک ، رسانه های اجتماعی ، ایمیل ، بازارهای بازار و برنامه نویسی تا روابط عمومی ، خلاق و توسعه وب. برای اطلاعات بیشتر ، به Agital.com مراجعه کنید.

Source link